Witam.
Jak dla większości 4 cyl. PD login jest 12233, potem blok adaptacja i kanał 05. Niestety w przypadku PD korekcja dawki jest nieznaczna i na niewiele się zdaje. Najpierw trzeba zrobić diagnostykę dlaczego auto pali tak, jak pali, a potem podejmować działania. Jeżeli problemem jest układ wtryskowy, czy to pompa tandemowa czy pompowtryski, to nie da się ich naprawy/wymiany zastąpić zmianą dawki rozruchowej, to się udaje w promilu przypadków. Tak jak kolega wesol pisał, sprawdziłeś jakie wartości daje pompa tandem, czy to co było już pisane, sprawdziłeś vag-iem, jaka jest dawka wtryskiwanego paliwa na zimnym, a jaka na ciepłym, gdy odpalasz, jaką temperaturę pokazuje czujnik. Myślisz, że jak zmienisz dawkę, a np. czujnik będzie źle pokazywał, to uzyskasz poprawę. Zrobisz jak będziesz chciał, tylko nie pisz potem, że masz jakiś "dziwny przypadek".
Pozdrawiam
Jak dla większości 4 cyl. PD login jest 12233, potem blok adaptacja i kanał 05. Niestety w przypadku PD korekcja dawki jest nieznaczna i na niewiele się zdaje. Najpierw trzeba zrobić diagnostykę dlaczego auto pali tak, jak pali, a potem podejmować działania. Jeżeli problemem jest układ wtryskowy, czy to pompa tandemowa czy pompowtryski, to nie da się ich naprawy/wymiany zastąpić zmianą dawki rozruchowej, to się udaje w promilu przypadków. Tak jak kolega wesol pisał, sprawdziłeś jakie wartości daje pompa tandem, czy to co było już pisane, sprawdziłeś vag-iem, jaka jest dawka wtryskiwanego paliwa na zimnym, a jaka na ciepłym, gdy odpalasz, jaką temperaturę pokazuje czujnik. Myślisz, że jak zmienisz dawkę, a np. czujnik będzie źle pokazywał, to uzyskasz poprawę. Zrobisz jak będziesz chciał, tylko nie pisz potem, że masz jakiś "dziwny przypadek".
Pozdrawiam