13-03-2016, 11:40
Witam.
Nie znalazłeś opisu do AWC, bo jeśli chodzi o zawór EGR sterowany elektrycznie, to żeby go zastąpić potrzebny jest emulator, tak jak w przypadku czujnika poziomu/temperatury oleju, bo wysyła on "zmienne sygnały", a nie stałe i opornik tu nie pomoże. Oczywiście można też pojechać do tunera i wykodować. Zaślepić "dziury" to każdy potrafi ale oszukać elektronikę już nie. Wiem, że do silników Opla z EGR-ami sterowanymi elektrycznie można już nabyć gotowe emulatory np. na Allegro ale czy do grupy VAG-a to nie wiem.
Pozdrawiam
Nie znalazłeś opisu do AWC, bo jeśli chodzi o zawór EGR sterowany elektrycznie, to żeby go zastąpić potrzebny jest emulator, tak jak w przypadku czujnika poziomu/temperatury oleju, bo wysyła on "zmienne sygnały", a nie stałe i opornik tu nie pomoże. Oczywiście można też pojechać do tunera i wykodować. Zaślepić "dziury" to każdy potrafi ale oszukać elektronikę już nie. Wiem, że do silników Opla z EGR-ami sterowanymi elektrycznie można już nabyć gotowe emulatory np. na Allegro ale czy do grupy VAG-a to nie wiem.
Pozdrawiam