07-03-2018, 23:46
(07-03-2018, 22:25)tolus24 napisał(a): I pewnie, to był powód dla którego ktoś sprzedawał samochód . Same korekty z dwóch cylindrów jeszcze nic nie wyrokują, grupę 013 warto rozpatrywać względem grupy 023, poza tym wytarty wałek i popychacze dają charakterystyczny dźwięk i objawy a autor pisze, że "...Silnik pali bez problemu, równo pracuje nie kopci...",Mi jak tłok pękł to miałem początkowo +1.6 w 013 a 023 pozostawał bez zmian a auto jeszcze paliło na tz. "dyg" . Po przejechaniu 500km to już nawet nie sprawdzałem bo olej zaczął brać i odpalał juz trudniej także myslę że było na skrajnej +2.9 ++ hehehe.
Z tym spalaniem 1Z/Afn tolus to na pewno Cie nie robił w bambuko . Mój stary Passat b4 Afn to tak jak piszesz 3,8/4,2l/100km. To jest maszyna!!!!!