09-01-2018, 14:00
Witam. Podepne sie pod temat poniewaz mam podobny problem. Jestem na razie szczesliwym uzytkonikiem seata Alhambry do wczoraj gdy skapnalem sie ze dogrzewacz nie dziala. Podlaczylem do komputera i wywalil blad pompy paliwa V54. Wjechalem na kanal i okazalo sie ze poprzedni wlasciciel odpial plus z pompki. Podlaczylem kabelek dogrzewacz zadzialal dymil straszliwie i sie rozlaczyl. Po chwili z tlumika zaczela kapac ropa. Stwierdzilem ze zobacze sitko i swiece. Swieca behra siedzi oryginal sitko sie wypalilo od strony podawania ropy i narazie dorywczo wyczyscilem sitko i je obrocilem. Zlozylem wszystko do kupy kopcic nie kopcil ladnie sie zalaczyl ale po chwili zgasl. Odpalilem vaga i wywalil blad przegrzanie urzadzenia 1410. I dzisiaj zrobilem test moim zdaniem wina lezy po stronie pompki plynu pod poszybiem. Chodzic chodzi poniewaz przy przekreceniu kluczyka slychac ze chodzi. Pozatym jak trzymalem auto na gazie okolo 2500 obrotow to piec sie nie wylaczyl bo w bloku pomiarowym temperatura cieczy nie rosla a w momencie gdy puscilem gaz temperatura gwaltownie rosla i przy 98 stopniach dogrzewacz sie wylacza i wywala blad przegrzania. I pytanie do was jak wyciagnac te pompke w podszybiu bo przejrzalem forum i nie ma nigdzie szczegolowych informacji. Zamowilem juz szczotki 5*5*10 robil juz to ktos z was juz? Moze macie jakies sugestie co do wymiany? Pozdrawiam