Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Jakość usług w ASO
|
04-12-2014, 22:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014 04:02 przez smok_wawelski.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Jakość usług w ASO
Aby nie robić OT w wątku o płynie hamulcowym postanowiłem napisac ten wątęk i w nim ustosunkować sie do wypowiedzi kolegi wesoła.
(04-12-2014 18:37)wesol napisał(a): ........Mój post (04-12-2014 20:27)empoli71 napisał(a): Przepraszam za OT ale nie wytrzymałem Takie oświadczenie pracownika serwisu jest skandaliczne nie ważne czy ty tam pracujesz czy pracowałeś ale dla mnie jest to jednoznaczne olewanie klienta i pewnych zasad jeżeli tak podchodzisz do swojej pracy to brak słówOdpowiedz kolegi wesoła (04-12-2014 21:14)wesol napisał(a): ......Jeżeli to jest standard pracy Aso to dla mnie jest to druciarstwo w czystej postaci i napewno nie zostawił bym mojego samochodu tam do naprawy.Takie postępowanie przy układzie hamulcowym to jakaś kpina i pachnie kryminałem ty pracując przy samochodzie bierzesz odpowiedzialnośc za jakość naprawy Nie mogę sie wypowiadać o jakości napraw w Polskich Aso nie miałem okazji naprawiać samochodu w krajowym Aso.Natomiast byłem klientem Aso Vw we Włoszech i tam klient może przyglądąć się pracy mechaników{część serwisowa jest przeszklona i klient w poczekalni wszystko widzi}. Nie ma przerobu tylko praca wykonywana jest na podstawie roboczogodzin na daną czynność jest przeznaczony określony czas i na tej podstawie jest wystawiony rachunek plus części |
|||
Reklama
|
|||
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|