ja byłem w ECU Projekcie, podpioł vaga na którymś kanale 90 - 93 i pokazało że naciągnięty.
kwestia czy wariatory są dorbre, bo mozę być to wariator, ale to po zdiagnozowaniu przed robotą.
decyzja blisko podjęcia, najprawdopodobniej serwis autoryzowany VW, pan " młotek" chce 400 - 600 zł mniej niż serwis.
wiem że to duzo, ale wolę mieć gwarancję serwisu autoryzowanego i z nimi się bujać w razie W niż pana "młodka" i co dalej ?
także jutro ostatnie ustalenia i serwis
koszty na granicy 2800 - 3300 zł robota z materiałem.
i [automat-usunięto wulgaryzm]
fakt ze check sie nie zapala, ale w dlaszym ciagu 16395 sie pojawia w silniku.
jakies sugestie, nadmienię że kompletny łańcuch wymieniony.
i [automat-usunięto wulgaryzm]
znów bedzie serwis VW - chyba bledem było zawierzenie serwisowi VW
prawdopodobnie zle zamontowali napinacz i jak postoi schodzi z niego olej i tarabani sie masakrycznie, po 10 - 20 sekundach jest juz cichutko jak makiem zasiał
wróce do wrocka odstawiam, niech znów wywalają i poprawiają
wyrwę zastęczego sharaniaka nowego porównam.
kwestia czy wariatory są dorbre, bo mozę być to wariator, ale to po zdiagnozowaniu przed robotą.
decyzja blisko podjęcia, najprawdopodobniej serwis autoryzowany VW, pan " młotek" chce 400 - 600 zł mniej niż serwis.
wiem że to duzo, ale wolę mieć gwarancję serwisu autoryzowanego i z nimi się bujać w razie W niż pana "młodka" i co dalej ?
także jutro ostatnie ustalenia i serwis
koszty na granicy 2800 - 3300 zł robota z materiałem.
i [automat-usunięto wulgaryzm]
fakt ze check sie nie zapala, ale w dlaszym ciagu 16395 sie pojawia w silniku.
jakies sugestie, nadmienię że kompletny łańcuch wymieniony.
i [automat-usunięto wulgaryzm]
znów bedzie serwis VW - chyba bledem było zawierzenie serwisowi VW
prawdopodobnie zle zamontowali napinacz i jak postoi schodzi z niego olej i tarabani sie masakrycznie, po 10 - 20 sekundach jest juz cichutko jak makiem zasiał
wróce do wrocka odstawiam, niech znów wywalają i poprawiają
wyrwę zastęczego sharaniaka nowego porównam.