Podjedź do jakiegoś speca od strojenia komputera.
Zrobi testy, przejedzie się z tobą pod różnymi obciążeniami i podpiętym komputerem.
Wyjdą jakieś niedomagania.
Jednym z częstych powodów wysokiego spalania jest zbyt niska wydajność reduktora - te silniki trochę potrzebują gazu. Jak ciśniesz, to spada ciśnienie , jak spada ciśnienie to rośnie zużycie gazu...
Mi palił około 15-16 litrów gazu niezależnie od tego czy spokojna trasa, autostrada czy miasto. Okazało się, że przy przyspieszaniu ostro leci ciśnienie gazu w dół. Wymieniłem reduktor - teraz spalanie w trasie 12-13 litrów, w mieście tak jak było ale myślę że jeszcze można coś podciągnąć bo wciąż jest błąd zbyt bogatej mieszanki (tyle, że u mnie jeszcze problem z rozrządem się ciągnie więc może to jest z tym związane).
Zrobi testy, przejedzie się z tobą pod różnymi obciążeniami i podpiętym komputerem.
Wyjdą jakieś niedomagania.
Jednym z częstych powodów wysokiego spalania jest zbyt niska wydajność reduktora - te silniki trochę potrzebują gazu. Jak ciśniesz, to spada ciśnienie , jak spada ciśnienie to rośnie zużycie gazu...
Mi palił około 15-16 litrów gazu niezależnie od tego czy spokojna trasa, autostrada czy miasto. Okazało się, że przy przyspieszaniu ostro leci ciśnienie gazu w dół. Wymieniłem reduktor - teraz spalanie w trasie 12-13 litrów, w mieście tak jak było ale myślę że jeszcze można coś podciągnąć bo wciąż jest błąd zbyt bogatej mieszanki (tyle, że u mnie jeszcze problem z rozrządem się ciągnie więc może to jest z tym związane).
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.