18-12-2018, 17:45
Witam.
Przekaźnik, o którym piszesz też musisz sprawdzić, bo po to się go zmienia/zmienia się kodowania, żeby auto odpaliło więc jeśli będzie wadliwy to może powodować problemy z uruchomieniem. Co do przekaźnika pompy paliwa, to jest on bardziej modułem wielonóżkowym, nie ma bezpośredniego połączenia z wtryskami, sam dostaje sygnał masowy z ECU ale chyba do ECU żadnego sygnału nie wysyła. Najpierw sprawdź przekaźnik ECU i zasilania na ECU w momencie występowania usterki, potem reszta. Rozpiska jest na forum, pin-y sterownika też już podawałem. Gdyby coś to pisz.
Pozdrawiam
Przekaźnik, o którym piszesz też musisz sprawdzić, bo po to się go zmienia/zmienia się kodowania, żeby auto odpaliło więc jeśli będzie wadliwy to może powodować problemy z uruchomieniem. Co do przekaźnika pompy paliwa, to jest on bardziej modułem wielonóżkowym, nie ma bezpośredniego połączenia z wtryskami, sam dostaje sygnał masowy z ECU ale chyba do ECU żadnego sygnału nie wysyła. Najpierw sprawdź przekaźnik ECU i zasilania na ECU w momencie występowania usterki, potem reszta. Rozpiska jest na forum, pin-y sterownika też już podawałem. Gdyby coś to pisz.
Pozdrawiam