30-10-2010, 15:48
sharanista Dzięki za pożądną instrukcję
To kawał dobrej roboty! Zamiezam zrobić to u siebie jednak nasuwa mi się kilka pytań.
1. Po co było kodować kluczyk skoro zmieniałeś tylko manetkę.
2. Czy chodziło o immobilizer?
3. Czy ten numer 17111 pochodził z tabliczki przy kluczyku?
4. Czy na moim wyświetlaczu/liczniku można uaktywnić komputer pokładowy (patrz fotka)? Głównie zależy mi na spalaniu.
To kawał dobrej roboty! Zamiezam zrobić to u siebie jednak nasuwa mi się kilka pytań.
1. Po co było kodować kluczyk skoro zmieniałeś tylko manetkę.
2. Czy chodziło o immobilizer?
3. Czy ten numer 17111 pochodził z tabliczki przy kluczyku?
4. Czy na moim wyświetlaczu/liczniku można uaktywnić komputer pokładowy (patrz fotka)? Głównie zależy mi na spalaniu.