Aktywacja MFA od 00'-montaż manetki,spalanie - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Elektryka auta (/forumdisplay.php?fid=75) +---- Wątek: Aktywacja MFA od 00'-montaż manetki,spalanie (/showthread.php?tid=56) |
Aktywacja MFA od 00'-montaż manetki,spalanie - sharanista - 26-05-2010 01:11 Instrukcja aktywacji MFA - funkcje komputera pokładowego -"własnej roboty"
[attachment=150]
w moim Sharanie 01' nie posiadałem w pełni uaktywnionych funkcji komputera pokładowego, czyli komputer nie wskazywał m.in. spalania, jak również w prawej manetce nie posiadałem możliwości sterowania komputerem... RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - marecki_name - 26-05-2010 10:21 No powiem Ci że kawałek dobrej roboty wykonałeś mam pytanie odnośnie sharanów przed 2000 czy montaż komputera jest w jakimś stopniu podobny czy tam jest zupełnie inna bajka ?? RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - sharanista - 26-05-2010 13:16 (26-05-2010 10:21)marecki_name napisał(a): czy montaż komputera jest w jakimś stopniu podobny czy tam jest zupełnie inna bajka ?? zapewne tak..różnią się manetki...trzeba uważać na taśmę poduszki jeżeli nie ma EPS...być może nie wszystkie mają odpowiednie liczniki z wyświetlaczami zawierającymi pełny lub 1/2 FIS-a... POZDRAWIAM... RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - Kacperiusz - 20-08-2010 21:47 Mam pytanie, czy jest różnica w montażu FIS'a i FIS'a 1/2 ? Skąd dostałeś licznik ? Oraz inne pytanie, gdzie kupiłeś konektor ISO k-204 ? allegro milczy a u mnie w mieście takiego konektora nie maja... RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - sharanista - 22-08-2010 22:13 (20-08-2010 21:47)Kacperiusz napisał(a): Mam pytanie, czy jest różnica w montażu FIS'a i FIS'a 1/2 ? Skąd dostałeś licznik ? nie wiem czy jest różnica, montowałem na pełnym fisie, ale zapewne 1/2 tym się różni że posiada mniejsze możliwości, a łącza są identyczne...licznik miałem fabryczny... konektorek w sklepie samochodowym pozdrawiam... RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - Kacperiusz - 22-08-2010 22:19 Licznik fabryczny ? kupywałeś w ASO ? A i jedna różnica, teraz nie mam komputera ani 1/2 FIS ani pełny FIS i też nie mam wskaźnika ładowania (ten z prawej) i wskaźnik temperatury oleju (ten z lewej) czy działa to automatycznie ? czy wcześniej miałeś te dwa wskaźniki ? RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - sharanista - 22-08-2010 22:36 nie zrozumieliśmy się... licznik od nowości był w aucie ...auto nie miało manetki do sterowania funkcjami spalania itp...montaż jak wyżej...co do wskaźników... w twojej sytuacji zapewne trzeba doprowadzać kabelki POZDRAWIAM RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - Kacperiusz - 23-08-2010 00:36 Szkoda że ja takiego szczęścia nie miałem.... no ale nic w przyszłości może się komputer zamontuje w mojej Alhambrze RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - kefas - 30-10-2010 15:48 sharanista Dzięki za pożądną instrukcję To kawał dobrej roboty! Zamiezam zrobić to u siebie jednak nasuwa mi się kilka pytań. 1. Po co było kodować kluczyk skoro zmieniałeś tylko manetkę. 2. Czy chodziło o immobilizer? 3. Czy ten numer 17111 pochodził z tabliczki przy kluczyku? 4. Czy na moim wyświetlaczu/liczniku można uaktywnić komputer pokładowy (patrz fotka)? Głównie zależy mi na spalaniu. RE: aktywacja MFA - funkcje komputera pokładowego - sharanista - 30-10-2010 22:49 Odpowiedzi: 1. nie kodujemy kluczyka - nie wiem gdzie to wyczytałeś - kodujemy licznik 2. nie chodzi o immobilizer 3. numer, kod- jest to zespół cyfr który określa uaktywnienie danej funkcji - i powstaje dany kod licznika jaki należy wpisać przy pomocy VAG-a - jak powstaje taki kod opiszę później. 4. na twoim można uaktywnić MFA - spalanie chwilowe, średnie, czas jazdy, przejechana odległość, średnia prędkość POZDRAWIAM... |