23-05-2011, 14:47
(20-05-2011, 22:18)daneczek76 napisał(a): wydaje mi się że przepływka , raczej nie N75 bo N75 odcinało by ci przy wysokich obrotach i wtedy by mulił a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było by dobrze.
spróbuj odłączyć przepływke i przejechać się na odłączonej powinno być troszkę lepiej i auto powinno sie lepiej zbierać jak tak będzie jesteś w domu.
Najlepiej jak byś maił logi z Vag , było by wszystko jasne.
Tak jak radziłeś odłączyłem przepływkę i faktycznie lepiej się zbiera, już jest zamówiona i weekend wymieniam więc dzięki śliczne za radę co do logów to mam niestety tylko wersję demo VAG i to jeszcze po angielsku, na szczęście coś tam kumam w tym języku, no i tak:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P.1556-35-10
Intermittent
- czyli zacinające się łopatki sterowania turbiną i N75 do wymiany.
reszta błędów też nie jest za Ciekawa więc wypiszę bo może ktoś się z tym spotkał:
65535 - Internal Control Module Memory Error, 01379 - Interior Monitor Switch, (E183) 28-00 Short to B+
- uszkodzenie wewnętrzne sterownika silnika z tego co wyczytałem spowodowane dostawaniem się wilgoci i zimna co powoduje zwieranie do masy i przebicia.
01491 - Glow Plug for Heater (Q9) 36-00- Open Circuit
- przepalona świeca żarowa piecyka.
Apropo tematu to przez zabawę z VAGiem tylko ledy zdążyłem założyc (polecam wszystkim super efekt w sobotę, ale w przyszłą tak jak pisałem zabieram się za turbinkę i wszystko inne jak tylko przyjdą części w niedziele postaram się napisac jak efekty pozdrawiam wszystkich