Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Dział: Silnik Diesela (/forumdisplay.php?fid=63)
+---- Wątek: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ (/showthread.php?tid=515)

Strony: 1 2


Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - Mr.TAXI - 20-05-2011 18:51

czy wie ktoś jaka może byc tego przyczyna??? może ktoś się z tym spotkał??? powyżej 1,5 tyś idzie troszkę mocniej ale i tak nie jak powinno to byc przy 115 kucykach pod maską... Z góry dzięki za infoWink


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - wesol - 20-05-2011 19:04

Nie wiem czy Ty sobie robisz jaja czy jak. Do 1500 to turbo praiw nie pompuje a dlawi silnik. Zreszta zrób logi to bedziemy widziec czy turbo pompuje- ile i w jakich obrotach silnika.


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - Mr.TAXI - 20-05-2011 19:15

Nie robię sobie jaj bo to dla mnie nie śmieszne... nawet jak dam gaz w podłogę to muli go tak jakby dwóch cieci go pchało... mam już od jakiegoś czasu problem który był tu opisywany na temat odcięcia turbo przy wysokich obrotach. jutro biorę się za czyszczenie wymianę N75 i ERG... może to coś da...


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - snejku - 20-05-2011 21:41

Przecież diesel zaczyna się zbierać powyżej 2000 obr, do 1500 obr to nawet rowerzyści szybciej przyśpieszają Wink


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - fotograf123 - 20-05-2011 22:10

No nie do końca ...
Podepnij się pod vaga ...


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - wesol - 20-05-2011 22:16

bez logów turbiny a najlepiej calego kompletu dynamicznych to mozemy sobie robic wywody ze moze przeplywka, moze kierownice sie przycinaja, moze elektrozawor N75 a moze dziura w dolocie a moze pompa podcisnienia czyli w tym przypadku tandem itd.


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - daneczek76 - 20-05-2011 22:18

wydaje mi się że przepływka , raczej nie N75 bo N75 odcinało by ci przy wysokich obrotach i wtedy by mulił a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było by dobrze.
spróbuj odłączyć przepływke i przejechać się na odłączonej powinno być troszkę lepiej i auto powinno sie lepiej zbierać jak tak będzie jesteś w domu.
Najlepiej jak byś maił logi z Vag , było by wszystko jasne.


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - sharanista - 20-05-2011 23:29

znawcą nie jestem... ale miałem coś podobnego... problemem był duży nagar 2-3mm w zaworze EGR


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - fotograf123 - 20-05-2011 23:39

No u mnie już niedługo po 12 czerwca szykuje się wyciągnąć egr, turbo i wyczyścić (w leonie)...


RE: Muli do 1,5 tyś obrotów :/ - wesol - 21-05-2011 07:10

owszem EGRem tez moze uciekac cisnienie z dolotu napompowane turbina z tym ze przy tak niskich obrotach to nie ma w zasadzie cisnienia no i na wyzszym tez by uciekalo. W zasadzie to EGR sie otwiera dosc mocno wlasnie na jalowych obr a gdy depniemy gaz to zostaje zamkniety. Po za tym zerkniecie do niego to jakies 5 minut roboty. Odciecie jego to tez szybka sprawa bo odpinamy wezyk i zaslepiamy go by nie rozszczelniac ukladu podcisnieniowego. LOGI i jeszcze raz LOGI dynamiczne to bedziemy widziec prace przeplywki, EGRa turbiny.