Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rekordowy passat
#7
nie ma potrzeby robic swapa. W zasadzie te silniki sie niewiele roznia. Roznica i tak jest tylko we wtryskach, turbo, sterowaniu turbina i ECM. Ale i tak bym tego nie zmienial. Suszarek na WG wiekszych jest tez troche wiec nie ma problemu poza tym mozna zmienic sterowanie- zmienic gruszke na nadcisnieniową troszke pogmerac i do tego silnika zalozyc sie da VNT.

Zeby nie uklad przeniesienia napedu- mam tu na mysli te ploski, podpora, skrzynia, dwumas itd to juz dawno bym w swoim zapodal big turbo i wtryski BA albo AL i pękłoby jak nic z wiekszym IC z 220 albo 240 koni.

W zasadzie jest to do zrealizowania i przeskoczenia te niektore problemy ale koszty mnie raczej przerazają bo jak nic to by sie nie zamknelo nie mniej jak w kwocie 5-10 tys zl. Auto juz swoje lata ma i nie oplaca sie robic takich inwestycji. Do tego ja juz sie krece tylko wkolo domu wic to tez tylko raczej do poswirowania by bylo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
Rekordowy passat - przez Scrappy - 18-12-2013, 16:04
RE: Rekordowy passat - przez wesol - 18-12-2013, 18:17
RE: Rekordowy passat - przez dmusek - 18-12-2013, 21:41
RE: Rekordowy passat - przez Scrappy - 18-12-2013, 22:24
RE: Rekordowy passat - przez przemo - 22-12-2013, 11:55
RE: Rekordowy passat - przez Scrappy - 22-12-2013, 12:02
RE: Rekordowy passat - przez wesol - 22-12-2013, 12:08
RE: Rekordowy passat - przez wesol - 23-12-2013, 09:44
RE: Rekordowy passat - przez wesol - 23-12-2013, 19:57

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości