Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Rekordowy passat - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: TUNING (/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Dział: Mechaniczny (/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Dział: Diselek (/forumdisplay.php?fid=23)
+---- Wątek: Rekordowy passat (/showthread.php?tid=4840)



Rekordowy passat - Scrappy - 18-12-2013 16:04

http://forum.vw-passat.pl/threads/137794-Rekord-Polski-na-pompkach-073BA-i-GTB2260VK-na-ON-)
Ładnie podziałali chłopaki.


RE: Rekordowy passat - wesol - 18-12-2013 18:17

Niezle. Sporo tez takich golfiekow smiga po 240 koni i 270KM. Sa oczewiscie i lepsi ale to juz z roznymi dodatkami jak dotryski LPG i wody by wykresac jeszcze te pare koni. Mi sie podobał projekt Mastersa tez z 1.9TDI PD. Tam peklo prawie 400 koni aq nie bylo zadnych dotrysków itp spraw.


RE: Rekordowy passat - dmusek - 18-12-2013 21:41

Ostatnio widziałem Leona 1.9 PD Zrobionego na 300 kucy. Wymiata, ale i ma rasowe brzmienie.


RE: Rekordowy passat - Scrappy - 18-12-2013 22:24

W naszych SGA powinno się od 200KM zaczynać, bo mój to nie jedzie (chociaż miałem jeszcze logi dynamiczne zrobić), może wtedy by zrobili mocniejsze przeniesienie napędu.


RE: Rekordowy passat - przemo - 22-12-2013 11:55

scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.


RE: Rekordowy passat - Scrappy - 22-12-2013 12:02

(22-12-2013 11:55)przemo napisał(a):  scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.

Nie wiem czy nie lepiej zrobić Ci swapa na 110 niż przerabiaćto wszystko żeby dać większe turbo. Masz turbo na WG a wszystkie większe raczej będą na VNT.


RE: Rekordowy passat - wesol - 22-12-2013 12:08

nie ma potrzeby robic swapa. W zasadzie te silniki sie niewiele roznia. Roznica i tak jest tylko we wtryskach, turbo, sterowaniu turbina i ECM. Ale i tak bym tego nie zmienial. Suszarek na WG wiekszych jest tez troche wiec nie ma problemu poza tym mozna zmienic sterowanie- zmienic gruszke na nadcisnieniową troszke pogmerac i do tego silnika zalozyc sie da VNT.

Zeby nie uklad przeniesienia napedu- mam tu na mysli te ploski, podpora, skrzynia, dwumas itd to juz dawno bym w swoim zapodal big turbo i wtryski BA albo AL i pękłoby jak nic z wiekszym IC z 220 albo 240 koni.

W zasadzie jest to do zrealizowania i przeskoczenia te niektore problemy ale koszty mnie raczej przerazają bo jak nic to by sie nie zamknelo nie mniej jak w kwocie 5-10 tys zl. Auto juz swoje lata ma i nie oplaca sie robic takich inwestycji. Do tego ja juz sie krece tylko wkolo domu wic to tez tylko raczej do poswirowania by bylo.


RE: Rekordowy passat - wesol - 23-12-2013 09:44

do VP'ka to turbo od 130 owszem i wtryski tzw 216 bo maja otworki 216 nm ( nano metrów) seryjne w 110 konnym to 205 a w 90 konnym to 185 nm.

Dobre turbo okolo 600 zl a wtryski mozna dac swoje na wymiane koncowek i regulacje i tez pewnie okolo 700-800. Bez programu pryzrost bedzi eokolo 20 koni ale po wirusie to autko odżyje dosc znacznie i bedzie spokojnie 160 KM.


RE: Rekordowy passat - wesol - 23-12-2013 19:57

no bez programu to raczej 160 koni nie ugrasz z VP'ka.
Co tam ma syn za mody poczynine w skodzinie??