24-05-2011, 21:07
Masz gaz? Nie masz gazu? Więcej szczegółów, diagnozowałeś go już czy na razie szukasz w ciemno? Możliwości jest kilkanaście od czujnika temperatury począwszy, walniętego regulatora ciśnienia na listwie, przez zwaloną przepustnicę i walnięty zawór EVAP po uszkodzony sterownik silnika. BTW funkcję silniczka krokowego pełni przepustnica, a uszkodzony EGR raczej nie, jest sterowany pneumatycznie i nie otwierałby się, a jakby zaciął się w pozycji otwartej nie można byłoby go odpalić i praca silnika stabilizowałaby się przy wyższych obrotach.
Sklep VAGTECH części do grupy VAG i Porsche
Ul. Łopuszańska 53 (pn-pt - 9.00-17.00, sob 10.00-13.00)
02-232 Warszawa
tel. 22 8462646 kom.692312345, 694679252
PROMOCJA FILTRÓW MANN NAJNIŻSZE CENY
Ul. Łopuszańska 53 (pn-pt - 9.00-17.00, sob 10.00-13.00)
02-232 Warszawa
tel. 22 8462646 kom.692312345, 694679252
PROMOCJA FILTRÓW MANN NAJNIŻSZE CENY