02-12-2013, 17:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-12-2013, 20:03 przez transportflak.)
więc tak
spróbowałem zapalić - było jak zwykle odpalił i momentalnie zgasł - nie wyłączyłem stacyjki i poszedłem sprawdzić czy jest napięcie na zaworze no i okazało się, że napięcie jest, czyli na moje rozumowanie (zakładając, że zawór sprawny -nie wiem jak to sprawdzić) to zostałby ten przekaźnik 109 i kostka stacyjki. ale czy było by napięcie na zaworze gdyby ten przekaźnik był spalony??
i jeszcze jedno mnie gnębi: czemu przy odpalaniu gdy odpali i zgaśnie gdy przytrzymam stacyjkę dłużej to nie da rady go utrzymać na chodzie?? nawet z gazem gaśnie zawsze w tej samej chwili.
edit:
jednak wszystko dobrze, odłączyłem jakiś czujnik temperatury na podszybiu z lewej strony i autko zapala cały czas narazie - założyłem na jego miejsce inny dobry czujnik (wygląda jak czujnik temp w układzie chłodzenia ale 2-pinowy). ostatnio wycieraczki strasznie piszczały podczas pracy więc polałem je (trzpienie) różnymi środkami i to mogło zaszkodzić temu czujnikowi lub połączeniu bo znajduje się pod trzpieniem wycieraczek akurat
spróbowałem zapalić - było jak zwykle odpalił i momentalnie zgasł - nie wyłączyłem stacyjki i poszedłem sprawdzić czy jest napięcie na zaworze no i okazało się, że napięcie jest, czyli na moje rozumowanie (zakładając, że zawór sprawny -nie wiem jak to sprawdzić) to zostałby ten przekaźnik 109 i kostka stacyjki. ale czy było by napięcie na zaworze gdyby ten przekaźnik był spalony??
i jeszcze jedno mnie gnębi: czemu przy odpalaniu gdy odpali i zgaśnie gdy przytrzymam stacyjkę dłużej to nie da rady go utrzymać na chodzie?? nawet z gazem gaśnie zawsze w tej samej chwili.
edit:
jednak wszystko dobrze, odłączyłem jakiś czujnik temperatury na podszybiu z lewej strony i autko zapala cały czas narazie - założyłem na jego miejsce inny dobry czujnik (wygląda jak czujnik temp w układzie chłodzenia ale 2-pinowy). ostatnio wycieraczki strasznie piszczały podczas pracy więc polałem je (trzpienie) różnymi środkami i to mogło zaszkodzić temu czujnikowi lub połączeniu bo znajduje się pod trzpieniem wycieraczek akurat