08-07-2018, 15:03
Witam.
Jeżeli rzeczywiście problemem jest skrzynia, to jaki problem ją rozebrać, wymienić łożyskowanie przekładni głównej/mechanizmu różnicowego, ewentualnie skompensować luz i przy okazji tak samo wałka sprzęgłowego, bo to prawdopodobnie będzie przyczyną i jeździć dalej na swojej, z używką wiadomo jak jest. Co do korpusów to rzeczywiście w większość jest taka sama ale niestety różnią się przełożeniami, najlepszym zamiennikiem, bo identycznym, dla Twojej jest już wspominany FVQ. Podjedź do dobrego zakładu, który wyważa koła na samochodzie i Ci powiedzą czy z elementami układu jezdnego/napędowego jest wszystko dobrze i czy rzeczywiście można obstawiać skrzynię, co oczywiście też nie jest wykluczone.
Pozdrawiam
Jeżeli rzeczywiście problemem jest skrzynia, to jaki problem ją rozebrać, wymienić łożyskowanie przekładni głównej/mechanizmu różnicowego, ewentualnie skompensować luz i przy okazji tak samo wałka sprzęgłowego, bo to prawdopodobnie będzie przyczyną i jeździć dalej na swojej, z używką wiadomo jak jest. Co do korpusów to rzeczywiście w większość jest taka sama ale niestety różnią się przełożeniami, najlepszym zamiennikiem, bo identycznym, dla Twojej jest już wspominany FVQ. Podjedź do dobrego zakładu, który wyważa koła na samochodzie i Ci powiedzą czy z elementami układu jezdnego/napędowego jest wszystko dobrze i czy rzeczywiście można obstawiać skrzynię, co oczywiście też nie jest wykluczone.
Pozdrawiam