12-06-2013, 07:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2013, 07:15 przez auto24auto.)
pompowtryski były włożone z poprzedniego silnika ponoć w zeszłym roku były wymieniane zostały przy montażu wymienione uszczelki ustawione w/g suwmiarki kąty i w/g czujnika zegarowego najniższe punkty na dźwigienkach dokręcone do wyczuwalnego oporu i odkręcone o 225 stopni ale znalazłem też informację że mogą być odkręcane o 120 stopni i o 180 stopni symbole powinienem mieć gdzieś spisane ale męczy mnie teraz ta regulacja odkręciłem o 225 stopni a może powinna to być inna wartość dla tego silnika. Dodam jeszcze że słupek goły pochodził od silnika o oznaczeniu literowym ASZ! jeżeli chodzi o kody 13, 18, 23 to wszystko jest ok 13 delikatnie na plusie i na minusie ale zero z przodu wachnięcia mogą być między +2,8 a -2,8 18 same 0 po dodaniu gazu dale zera po odpuszczeniu na wszystkich na chwilkę wskakuje 4, kanał 23 wszystko w okolicy od -12 do -23 ? ustawienie na sprawdzone vagiem pokazało że tu też jest wszystko ok?