10-01-2012, 19:48
(10-01-2012, 09:50)minik napisał(a): witam,
dziękuję za odpowiedzi, opowiedzcie mi proszę jeszcze o silniku:
1.czy każdy tdi ma koło dwumasowe koszty.
2. instalacja LPG w koło - to mnie interesuje czy można użyć koła dojazdowego (masa i gabaryty auta) i czy ew. możbna go gdzieś schować tak aby nie latał po bagażniku.
3. Poniżej są dostępne silniki Diesla, które polecacie pod względem ekonomi:
1.9 TDI 150KM »
1.9 TDI 110KM »
1.9 TDI 130KM »
1.9 TDI 90KM »
1.9 TDI 115KM »
1.9 TDI Syncro 116KM »
2.0 TDI 140KM »
4. Jeżeli chodzi o benzynowe to wybór raczej padł na 2,8 tylko ich ilość jest znikoma.
pozdr,
minik
Wiekszość 90 konnych czyli 1Z ma jednomas a reszta juz ma dwumasy. Tylko nie myśl ze benzyniaki nie maja dwumasy bo niestey takze sa w to wyposażeone.
Odnośnie butli to ja bym sie zastanowil czy nie wywalic zbiornika paliwa ( dać mniejszy) i w jego miejsce zainstalowac zbiornik LPG. W kolo zapasowe to wcale nie jest udane rozwiazanie bo zapewne bedziesz smigal na prawie rezerwie a nawet gdyby nie to przecież nie na 3/4 baku- zaorasz pompke w baku jak nic. Bak niestety jest dość duzy i ja sie wcale nie dziwie ze ludzie smigaja na 1/4 baku.
Jesli chodzi o diesla to niesmiertelny i w sumie malo awaryjny, prosty w naprawach i niedrogi w utrzymaniu to tdi VP 90 lub 110 konny. tdi PD bardzie skomplikowany ale wystepuje tylko w poliftowych tak jak w przedliftowych tylko VPki byly. PD zrywniejszy napewno no i w razie tuningu bardziej rozwojowy ( wiecej KM wycisniesz).
2.8 moze i fajny moze zrywny tylko pytanie podstawowe czy ktos bedzie ci w stanie go w razie wu naprawiał no i czy stać cie bedzie na naprawe.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.