09-01-2012, 19:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-01-2012, 22:56 przez daneczek76.)
NO ja tak samo jak ty wurba tez poszłem do domku. Co do mocy i samochodu im mocniejszy silnik tym lepiej bo SGA mało nie ważą a rozbujac sie trzeba.
Co do rozrządów to i tak zawsze po kupnie wymiana rozrządu ze wszystkimi rolkami z paskiem wielorowkowym i z pompa wody to podstawa, oczywiscie wtedy spradzamy także rolke sprzegła alternatora to oczym pisze wurba (bo sie zaciera) Co do samych PD czyli pompo wtryskiwaczy oczywiscie jeśli jesteś nastawiony na turbognojka to oczywiście silniki 1.9 i tu jak juz pisałem wcześniej im mocniej tym lepiej bo to nie młoda konstrukcja auta i swoje waży.
Co do 2.0TDi najlepiej szukać 8V mniej awaryne i tu najlepiej samochody koniec 2007 roku najlepiej żeby vin był rok modelowy 2008.
Co do olej jak już pisałem wczesniej jiesli to bedzie silnik 1.9 to są bez DPF i tu uzywanie i lanie olejów Low Sap (nisko popolowe) i LL czyli mija się z celem a co za tym idzie szkoda silnika kosztem ekologi. Czyli najlepiej co 15 tys olej z norma 505.01.
Oczywiście jakiego byś sobie Sharana, Alhambre itp upatrzył zadzwoń do sprzedającego i poproś o VIN potem serwis i zapłać te 50 zł za sprawdzenie przynajmniej ostatniej daty kiedy auto było w serwisie i przy jakim przebiegu będziesz miał przynajmniej jasność co do nakulanych km i dopiero potem możesz jechać oglądać oczywiście z miernikiem lakieru lub kolegą blacharzem.
Co do rozrządów to i tak zawsze po kupnie wymiana rozrządu ze wszystkimi rolkami z paskiem wielorowkowym i z pompa wody to podstawa, oczywiscie wtedy spradzamy także rolke sprzegła alternatora to oczym pisze wurba (bo sie zaciera) Co do samych PD czyli pompo wtryskiwaczy oczywiscie jeśli jesteś nastawiony na turbognojka to oczywiście silniki 1.9 i tu jak juz pisałem wcześniej im mocniej tym lepiej bo to nie młoda konstrukcja auta i swoje waży.
Co do 2.0TDi najlepiej szukać 8V mniej awaryne i tu najlepiej samochody koniec 2007 roku najlepiej żeby vin był rok modelowy 2008.
Co do olej jak już pisałem wczesniej jiesli to bedzie silnik 1.9 to są bez DPF i tu uzywanie i lanie olejów Low Sap (nisko popolowe) i LL czyli mija się z celem a co za tym idzie szkoda silnika kosztem ekologi. Czyli najlepiej co 15 tys olej z norma 505.01.
Oczywiście jakiego byś sobie Sharana, Alhambre itp upatrzył zadzwoń do sprzedającego i poproś o VIN potem serwis i zapłać te 50 zł za sprawdzenie przynajmniej ostatniej daty kiedy auto było w serwisie i przy jakim przebiegu będziesz miał przynajmniej jasność co do nakulanych km i dopiero potem możesz jechać oglądać oczywiście z miernikiem lakieru lub kolegą blacharzem.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.