31-12-2011, 20:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2011, 21:17 przez daneczek76.)
Dla mnie miałem i VP- czyli tz. Pompa rotacyjna jak i PD i z obydwoma problemu nie było.
z tym rokiem 2000 to takie małe generalizowanie.
Tak na prawdę na co nie trafisz możesz mieć problem wszystko zależy od egzemplarza.
Co do Grand Vojagera też myślałem o nim ale kolega skutecznie wybił mi silnik diesla w tym aucie po pierwsze spalanie po drugie awaryjny.
Ja osobiście wolał bym coś z SGA po 2001 popierwsze ładniejsza buda po drugie oczywiście moje to zdanie tak samo dobre TDIki oczywiście pomijając późniejsze 2.0 TDI 8V i 16V.
Jedyne na co trzeba uwazac w Pd to dobą rope lać i olej.
W rotacyjną VP byle g...zalejesz bedzie smigać.
z tym rokiem 2000 to takie małe generalizowanie.
Tak na prawdę na co nie trafisz możesz mieć problem wszystko zależy od egzemplarza.
Co do Grand Vojagera też myślałem o nim ale kolega skutecznie wybił mi silnik diesla w tym aucie po pierwsze spalanie po drugie awaryjny.
Ja osobiście wolał bym coś z SGA po 2001 popierwsze ładniejsza buda po drugie oczywiście moje to zdanie tak samo dobre TDIki oczywiście pomijając późniejsze 2.0 TDI 8V i 16V.
Jedyne na co trzeba uwazac w Pd to dobą rope lać i olej.
W rotacyjną VP byle g...zalejesz bedzie smigać.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.