31-12-2012, 02:16
Ja zauważyłem takie działanie dogrzewacza w moim Sharanie:
Załącza się poniżej 4 lub 5 stopni temperatury otoczenia. Gaśnie gdy temperatura płynu (silnika) osiąga około 72 stopnie, A potrafi się załączyć też podczas jazdy gdy temperatura płynu spadnie. Jeśli się jeździ oszczędnie czy też podjeżdża po kilkaset metrów od sklepu do sklepu to wydaje mi się, że spali dużo więcej lub chociażby jadąc z góry hamując silnikiem silnik się schładza. Ale niekoniecznie dogrzewacz musi być powodem zwiększonego apetytu.
I przy takim stylu jazdy potrafi spalić średnio około 1 litra lub więcej paliwa na setkę. Wskazania komputerka.
Załącza się poniżej 4 lub 5 stopni temperatury otoczenia. Gaśnie gdy temperatura płynu (silnika) osiąga około 72 stopnie, A potrafi się załączyć też podczas jazdy gdy temperatura płynu spadnie. Jeśli się jeździ oszczędnie czy też podjeżdża po kilkaset metrów od sklepu do sklepu to wydaje mi się, że spali dużo więcej lub chociażby jadąc z góry hamując silnikiem silnik się schładza. Ale niekoniecznie dogrzewacz musi być powodem zwiększonego apetytu.
I przy takim stylu jazdy potrafi spalić średnio około 1 litra lub więcej paliwa na setkę. Wskazania komputerka.