06-12-2012, 16:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2012, 16:55 przez vwjetta.pl.)
Sorki Raventes, umknęła mi Twoja wypowiedź, już odpowiadam:
"Ustawiali Ci te kąty prawidłowo, czy zmierzyli i tak zostawili ??"
Rzekomo coś ustawiali w geometrii, co dokładnie nie wiem, ale to dość dziwna sprawa bo najpierw jak poprosiłem o dokumentacje (w spisanej ugodzie zobowiązali się udostępnić mi dokumentacje) to byli zdziwieni i napisali (tu cytat)
"problem ściągania samochodu (w Pana rozumieniu) został wyeliminowany poprzez wymianę opon co potwierdził Pan przy odbiorze samochodu z serwisu.
Wszystkie czynności wykonywane podczas ostatniej wizyty Pana w naszym serwisie osobiście z Panem omówiłem.Proszę o sprecyzownie jakiej dokumentacji Pan oczekuje od nas."
Odpisałem więc:
"nigdzie nie podpisałem, że został on wyeliminowany przez wymianę opon. Zresztą wielokrotnie zwracałem uwagę, że na innym komplecie opon problem występował.
Zwróciłem się do Państwa z prośbą o dokumentację ponieważ (o ile dobrze pamiętam) podczas naprawy zostały wykonane zmiany w geometrii i zbieżności samochodu i chciałbym zobaczyć jak wyglądały ustawienia przed i po naprawie."
To mi nagle niewiadomo skąd przesłali jakiś wydruk z geometrii (gdzie poza marką samochodu nie ma żadnych danych identyfikacyjnych typu VIN, albo nr rejestracyjny) na którym jest informacja "kompensacja bicia obręczy", a mi żadna obręcz nie biła w tym aucie, a wszystkie felgi mam w stanie bardzo dobrym.
"Piszesz, że przy 40 km/h jest bardzo głośno w samochodzie, ale skąd dobiega ten hałas ?? Z silnika, czy może z zawieszenia?? Czy hałas wraz ze wzrostem prędkości zmienia swoje natężenie??"
To już jest rozwiązana sprawa. Za pierwszym razem twierdzili, że opony Bridgestone Potenza mają głośną charakterystykę pracy i nie docierało, że po zakupie tego hałasu nie było. Oni wiedzieli swoje. Za drugim razem uznali, że opony są wyząbkowane i stąd ten hałas, a nie z charakterystyki pracy. Ale ich zdaniem, nie oznacza to, że przy pierwszej wizycie opony również były wyząbkowane.
"Te otarcia plastik o plastik - skąd dobiega ten dźwięk??"
To także rozwiązany problem - za pierwszym razem powiedzieli, że producent nie wymyślił sposobu jak to naprawić,a w protokole wpisali "nie zaobserwowano", a za drugim razem nagle już wiedzieli, że to taśma poduszki powietrznej.
"Ustawiali Ci te kąty prawidłowo, czy zmierzyli i tak zostawili ??"
Rzekomo coś ustawiali w geometrii, co dokładnie nie wiem, ale to dość dziwna sprawa bo najpierw jak poprosiłem o dokumentacje (w spisanej ugodzie zobowiązali się udostępnić mi dokumentacje) to byli zdziwieni i napisali (tu cytat)
"problem ściągania samochodu (w Pana rozumieniu) został wyeliminowany poprzez wymianę opon co potwierdził Pan przy odbiorze samochodu z serwisu.
Wszystkie czynności wykonywane podczas ostatniej wizyty Pana w naszym serwisie osobiście z Panem omówiłem.Proszę o sprecyzownie jakiej dokumentacji Pan oczekuje od nas."
Odpisałem więc:
"nigdzie nie podpisałem, że został on wyeliminowany przez wymianę opon. Zresztą wielokrotnie zwracałem uwagę, że na innym komplecie opon problem występował.
Zwróciłem się do Państwa z prośbą o dokumentację ponieważ (o ile dobrze pamiętam) podczas naprawy zostały wykonane zmiany w geometrii i zbieżności samochodu i chciałbym zobaczyć jak wyglądały ustawienia przed i po naprawie."
To mi nagle niewiadomo skąd przesłali jakiś wydruk z geometrii (gdzie poza marką samochodu nie ma żadnych danych identyfikacyjnych typu VIN, albo nr rejestracyjny) na którym jest informacja "kompensacja bicia obręczy", a mi żadna obręcz nie biła w tym aucie, a wszystkie felgi mam w stanie bardzo dobrym.
"Piszesz, że przy 40 km/h jest bardzo głośno w samochodzie, ale skąd dobiega ten hałas ?? Z silnika, czy może z zawieszenia?? Czy hałas wraz ze wzrostem prędkości zmienia swoje natężenie??"
To już jest rozwiązana sprawa. Za pierwszym razem twierdzili, że opony Bridgestone Potenza mają głośną charakterystykę pracy i nie docierało, że po zakupie tego hałasu nie było. Oni wiedzieli swoje. Za drugim razem uznali, że opony są wyząbkowane i stąd ten hałas, a nie z charakterystyki pracy. Ale ich zdaniem, nie oznacza to, że przy pierwszej wizycie opony również były wyząbkowane.
"Te otarcia plastik o plastik - skąd dobiega ten dźwięk??"
To także rozwiązany problem - za pierwszym razem powiedzieli, że producent nie wymyślił sposobu jak to naprawić,a w protokole wpisali "nie zaobserwowano", a za drugim razem nagle już wiedzieli, że to taśma poduszki powietrznej.