04-12-2016, 18:55
Witajcie, podepnę się pod wątek.
Pacjent Sharan 2.8 AYL - dogrzewacz działa jak silnik działa (mam sterowanie zegarem nad lusterkiem).
Dogrzewacz nie startuje natomiast z przycisku (na 30 min) bez pracującego silnika. Próbowałem na różne sposoby - ustawiałem climatronik na szyby, nawiewy na "pół", generalnie "z palca" nie działa, podczas jazdy ok.
VAG - 7M3 819 008 - HEIZG. B/D5W 0001
00668 - Supply Voltage Terminal 30 – słabe napięcie – sprawdzić kable, sprawdzić akumulator
07-00 - Signal too Low
01407 - Przerwy w wytwarzaniu płomienia
Po wykasowaniu nie powróciły.
O ile sam dobrze rozumiem - zacząć od akumulatora pod fotelem pasażera?
Czy w ogóle to będzie działać jako postojowe? Teoretycznie po grubej lekturze forum wydaje mi się, że powinno...
Pacjent Sharan 2.8 AYL - dogrzewacz działa jak silnik działa (mam sterowanie zegarem nad lusterkiem).
Dogrzewacz nie startuje natomiast z przycisku (na 30 min) bez pracującego silnika. Próbowałem na różne sposoby - ustawiałem climatronik na szyby, nawiewy na "pół", generalnie "z palca" nie działa, podczas jazdy ok.
VAG - 7M3 819 008 - HEIZG. B/D5W 0001
00668 - Supply Voltage Terminal 30 – słabe napięcie – sprawdzić kable, sprawdzić akumulator
07-00 - Signal too Low
01407 - Przerwy w wytwarzaniu płomienia
Po wykasowaniu nie powróciły.
O ile sam dobrze rozumiem - zacząć od akumulatora pod fotelem pasażera?
Czy w ogóle to będzie działać jako postojowe? Teoretycznie po grubej lekturze forum wydaje mi się, że powinno...