14-01-2011, 00:58
ja posiadam automat.... sam to rozbierałem... ale w twoim przypadku skoro zeru odzewu...wiec elektryka...gdzieś czytałem... aby VAG odczytał... nie wiem czy czasem nie trzeba odłączyć akumulatora... i coś tam zaskoczy...ale nie jestem pewny
ja osobiście nie czekając na VAG-a np. przy moim automacie...zacząłbym od zwarcia przewodów od czujnika który znajduje sie na podszybiu z przodu...jest to pierwszy element który decyduje o załączeniu dogrzewania (ku woli przypomnienia w modelach do 1999 załącza sie przy +5 a od 2000 +10 stopni C)
do czujnika masz dostęp opisany w instrukcji montażu filtra pyłkowego tutaj foto nr 3... po zdjęciu osłony jest po prawej stronie, w głębi nad filtrem paliwa...wielkość jak korek od wina , wyciągasz dwie "wsuwki " z czujnika i zwierasz je..
ja osobiście nie czekając na VAG-a np. przy moim automacie...zacząłbym od zwarcia przewodów od czujnika który znajduje sie na podszybiu z przodu...jest to pierwszy element który decyduje o załączeniu dogrzewania (ku woli przypomnienia w modelach do 1999 załącza sie przy +5 a od 2000 +10 stopni C)
do czujnika masz dostęp opisany w instrukcji montażu filtra pyłkowego tutaj foto nr 3... po zdjęciu osłony jest po prawej stronie, w głębi nad filtrem paliwa...wielkość jak korek od wina , wyciągasz dwie "wsuwki " z czujnika i zwierasz je..