Wesoł, pierwszy wynik z brzegu: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p244...cy-3spm150 Zwykły przekaźnik z podtrzymaniem
Rafalekk1986, D5 ma prawie dwa razy większą moc grzewczą. Ja u siebie zrobiłem postojowe na D3, przy mrozie -15 to z pół godziny musi kręcić, żeby w środku było znośnie. W tym twoim D5 to jedyny problem może być z sitkiem lub świecą. Świeca powinna mieć opór ok 1.17 Ohm (niewielki +/- zależy od miernika)
opis wtyczki:
1. Zasilanie +12 V
2. masa
3. nie ważny, pomijasz
4. + pompka paliwa
5. diagnoza
6. podajesz +12 V /start/ normalnie z czujnika temperatury
7. podajesz +12 V / start/ normalnie D+ alternatora
8. nie istotny, pomijasz
Rafalekk1986, D5 ma prawie dwa razy większą moc grzewczą. Ja u siebie zrobiłem postojowe na D3, przy mrozie -15 to z pół godziny musi kręcić, żeby w środku było znośnie. W tym twoim D5 to jedyny problem może być z sitkiem lub świecą. Świeca powinna mieć opór ok 1.17 Ohm (niewielki +/- zależy od miernika)
opis wtyczki:
1. Zasilanie +12 V
2. masa
3. nie ważny, pomijasz
4. + pompka paliwa
5. diagnoza
6. podajesz +12 V /start/ normalnie z czujnika temperatury
7. podajesz +12 V / start/ normalnie D+ alternatora
8. nie istotny, pomijasz
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)