06-01-2017, 18:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2017, 18:31 przez Rafalekk1986.)
No mój błąd. Saab 95. Wtyczka jest niby na 8 kabli. Standard w dogrzewaczu mam 7.
Jeżeli chodzi o sterownik to przy cenie 250zl i więcej to nie opłaca się go kupować tylko całe ogrzewanie i tylko sterownik przełożyć, a może i świeca na zapas być tyle, że może być z błędem i trzeba dodatkowo skasować.
Jeżeli chodzi o kabel do diagnozy to chodziło mi o nakierowanie na jakiś interfejs do diagnozy. Ja nie pisałem, że muszę go diagnozować tym co mam. Jeżeli jest jakiś inny kabel w rozsądnej cenie to może bym kiedyś taki sprawił sobie, żeby wykasować jak się coś pojawi.
Nie muszę diagnozować go razem z autem. Jeżeli można to jakiś fejs do diagnozy poza autem byłby najlepszy.
Szczerze mówiąc to wcześniej zakładałem tylko w audi 80 b4 webasto bw50 ale tamto to całkiem inna sprawa. Tam tylko kabel do zegara i do wentylatora no i plus i minus. To wszystko z elektryki co tam robiłem. Tutaj pompka, czujnik, alternator itp. Wszystko jest podłączone osobno więc większe możliwości jakiegoś błędu.
O sterownik tak spytałem, bo może ktoś brał na inne części i sterownik mu został.
Obecnie w seacie to liche to ogrzewanie. Bez dodatkowego nie ma szans wzrosnąć powyżej 70 stopni jak 7km do pracy jadę. A jak na postoju to spada do około 60 stopni.
Jeżeli chodzi o sterownik to przy cenie 250zl i więcej to nie opłaca się go kupować tylko całe ogrzewanie i tylko sterownik przełożyć, a może i świeca na zapas być tyle, że może być z błędem i trzeba dodatkowo skasować.
Jeżeli chodzi o kabel do diagnozy to chodziło mi o nakierowanie na jakiś interfejs do diagnozy. Ja nie pisałem, że muszę go diagnozować tym co mam. Jeżeli jest jakiś inny kabel w rozsądnej cenie to może bym kiedyś taki sprawił sobie, żeby wykasować jak się coś pojawi.
Nie muszę diagnozować go razem z autem. Jeżeli można to jakiś fejs do diagnozy poza autem byłby najlepszy.
Szczerze mówiąc to wcześniej zakładałem tylko w audi 80 b4 webasto bw50 ale tamto to całkiem inna sprawa. Tam tylko kabel do zegara i do wentylatora no i plus i minus. To wszystko z elektryki co tam robiłem. Tutaj pompka, czujnik, alternator itp. Wszystko jest podłączone osobno więc większe możliwości jakiegoś błędu.
O sterownik tak spytałem, bo może ktoś brał na inne części i sterownik mu został.
Obecnie w seacie to liche to ogrzewanie. Bez dodatkowego nie ma szans wzrosnąć powyżej 70 stopni jak 7km do pracy jadę. A jak na postoju to spada do około 60 stopni.