15-07-2012, 08:49
na necie znajdziesz mnustwo fotek rozebranych wtryskow dwu-sperznkowych. Sam narozkrecalem sie ich tez troszke. Nie ma tam wielkiej filozofii. Smialo łąpiesz w imadle takiw trysk i kluczem odkrecasz i sciagasz sam rozpylacz. Mam gdzies w domu sprawne wtryski od audi R5 ale jak dobrze pamietam maja srednice otworkow chyba 195nm. Czyli cos pomiedzy 90 konnym a 110 konnym. 90ka ma 185 a 110'ka ma 205 nm. Odkrecasz tak by ci sie wszystko nie rozsypalo choc problemow ze zlozeniem nie powinno byc to lepiej tego uniknac. Tak naprawde powinno sie przy wymianie koncowek sprawdzac i ustawiac cisnienia otarcia wtrysku ale zazwyczja nie ma takiej potrzeby by cokolwiek tam ruszac.
Jsli mozesz to wrzuc skana tego odczytu z vaga bo nei wiem co masz dokladnie na mysli. W nowym silniku tez beda roznice i wcale nie male jakies wiec tym bym sie nie przejmował. ECM robi korekcje na podstawie odczytow z walu korbowego jak podlewa paliwem z tym ze w VP nie ma takiej kontroli bo ani nie jest w stanie cokolwiek zmienic na poszczegolnych wtyskach( usrednia dla wszystkich bo i tak jest tylko jedne wtrysk sterujacy- ten z kabelkiem). W vp'eku na pompie jest przestawiacz kata wtrysku oraz regulator dawki ale na wszytkie gary jednoczesnie.
Jako ciekawostke dodam ze i tak ECM powyzej 3 tys obr juz nie jest w stanie ogarnąć sprawy bo za duzo sie dzieje w tak krótkim czasie, ze steruje praca juz z map zapisanych a nie na podstawie odczytów z czujnikow itd.
Jsli mozesz to wrzuc skana tego odczytu z vaga bo nei wiem co masz dokladnie na mysli. W nowym silniku tez beda roznice i wcale nie male jakies wiec tym bym sie nie przejmował. ECM robi korekcje na podstawie odczytow z walu korbowego jak podlewa paliwem z tym ze w VP nie ma takiej kontroli bo ani nie jest w stanie cokolwiek zmienic na poszczegolnych wtyskach( usrednia dla wszystkich bo i tak jest tylko jedne wtrysk sterujacy- ten z kabelkiem). W vp'eku na pompie jest przestawiacz kata wtrysku oraz regulator dawki ale na wszytkie gary jednoczesnie.
Jako ciekawostke dodam ze i tak ECM powyzej 3 tys obr juz nie jest w stanie ogarnąć sprawy bo za duzo sie dzieje w tak krótkim czasie, ze steruje praca juz z map zapisanych a nie na podstawie odczytów z czujnikow itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.