16-07-2019, 23:03
Galaxy od mojego brata ma najprawdopodobniej orginalny przebieg, bo był kupiony od lekarza, który nie kreci liczników . Miał przygodę i rdzewieje znacznie prawy tylni błotnik przy lampie. Moim zdaniem trzeba by to porządnie zrobic i na parę lat starczy. Potrzyłem filmik jak się zmienia filtr oleju i trzeba sporo odkręcić żeby go zmienić, a w Alhambrze idealny dostęp. To auto ma pewnie wiecej elektronik i to mnie martwi , ale wszędzie są informacje,że to jest bardzo dobry silnik. Nie wiem czy ma DPF.? Generalnie to ja w swojej Alhambrze blaharke dałem do zrobienia ale znów coś wychodzi i to w zasadzie mnie najbardziej martwi. Czuje drgania na budzie (siedzeniu ) i wydaje mi się, że to mogą być pompowtryski. Oczywiście Alhambra ma zaolejoną znacznie turbinę ale daje jeszcze ognia, że asfalt rwie. Nie wiem jak z diagnozowaniem i samodzielnymi naprawami Galaxy (Alhambre robie sam co mogę , a zbytnio się nie znam, i korzystam z tego forum i innych internetowych źródeł). W Alhambrze nie działa klima i dogrzewacz. W Galaxy raczej wszystko sprawne. Mam takie wrażenie ze G jest w lepszym stanie, nie jest eksploatowany i nie rdzewieje tak jak A. Jutro wejdę pod G i zobacze jak z rdzą. Bratu G nie szwankował, dbał jak o własne dziecko. Boję się silnika ,że jest skomplikowany, a do Alhambry cały drugi silnik to grosze. Zresztą rdza budy jest najgorsza, nie żeby jakoś żarło na potęgę , ale pewnie za 2 lata znów wszystko powyłazi (spawania progu i przednich blotnikow na dole, nad przednią szybą i w drwiach rogi, klapa, przerysowany porządnie cały bok).