28-03-2019, 20:44
Myślę że problem rozwiązany :-) Piszę rozwiązanie bo może trafi tu ktoś zbłąkany jak ja.
Na rozwiązane naprowadził mnie wątek https://a4-klub.pl/topic/403383-rozwi%C4...-2000-obr/
Zmierzyłem podciśnienie na wyjściu pompy vacum na wolnych obrotach i było -0,5 dodatkowo po zdjęciu rurki w środku pokazał się olej to był znak że pompa jest do uszczelniania.
Na filmie wyżej na wskaźniku jest -0,6 ale w trybie BS komputer podnosi obroty do 1400. a u mnie najgorzej było od 1100 do 1500.
Wymieniłem pompę tandemową na regenerowaną z wkręcanym krućcem i turbo ożyło.
Dziękuję za pomoc
Na rozwiązane naprowadził mnie wątek https://a4-klub.pl/topic/403383-rozwi%C4...-2000-obr/
Zmierzyłem podciśnienie na wyjściu pompy vacum na wolnych obrotach i było -0,5 dodatkowo po zdjęciu rurki w środku pokazał się olej to był znak że pompa jest do uszczelniania.
Na filmie wyżej na wskaźniku jest -0,6 ale w trybie BS komputer podnosi obroty do 1400. a u mnie najgorzej było od 1100 do 1500.
Wymieniłem pompę tandemową na regenerowaną z wkręcanym krućcem i turbo ożyło.
Dziękuję za pomoc