Witam.
Jak nie zrobisz log-ów, to się nie dowiesz, oczywiście nic nie jest wykluczone. Pod uwagę musisz wziąć to, że przy problemie z odczytem wartości z MAF przez ECU, ten drugi zaczyna obniżać dawkę paliwa według algorytmów w nim zapisanych i to mogło być to co zauważyłeś przy tankowaniu, zwłaszcza że awarie przepływomierza z reguły powodują zaniżanie przepływu powietrza, co musi skutkować zmniejszeniem dawki paliwa, oczywiście to wiąże się ze spadkiem mocy ale nie zawsze zaniżanie przepływki jest od razu traktowane, jak awaria i przejście w tryb awaryjny dlatego taki stan może trwać długo, także nie koniecznie musisz mieć uszkodzoną przepływkę, skoro miałeś problem tylko z jej "stykiem z wtyczką".
Pozdrawiam
Jak nie zrobisz log-ów, to się nie dowiesz, oczywiście nic nie jest wykluczone. Pod uwagę musisz wziąć to, że przy problemie z odczytem wartości z MAF przez ECU, ten drugi zaczyna obniżać dawkę paliwa według algorytmów w nim zapisanych i to mogło być to co zauważyłeś przy tankowaniu, zwłaszcza że awarie przepływomierza z reguły powodują zaniżanie przepływu powietrza, co musi skutkować zmniejszeniem dawki paliwa, oczywiście to wiąże się ze spadkiem mocy ale nie zawsze zaniżanie przepływki jest od razu traktowane, jak awaria i przejście w tryb awaryjny dlatego taki stan może trwać długo, także nie koniecznie musisz mieć uszkodzoną przepływkę, skoro miałeś problem tylko z jej "stykiem z wtyczką".
Pozdrawiam