Witam.
Tak, to jest zawór regulujący ciśnienie doładowania i jest to ten starszy typ, te nowsze mają już wtyczkę zaokrągloną z jednej strony ale niektórzy próbują je montować zmieniając wtyczkę , a potem cyrki wychodzą. Trzeba sprawdzić teraz tylko czy jest sprawny, by znaleźć "winowajcę" za niskiego doładowania w dość szerokim zakresie dolnych obrotów. Jeśli będzie sprawny to dobrze by zrobić log-i przepływomierza dla "spokoju duszy", choć 010 nie wskazuje na to ale sama grupa 010 to za mało, potrzeba jeszcze 000, 003 i 008 do kompletu, sprawdzić też wypadałoby czy wydech/katalizator nie zatkany, jeżeli nadal wszystko ok to turbo już "klęka".
Pozdrawiam
Tak, to jest zawór regulujący ciśnienie doładowania i jest to ten starszy typ, te nowsze mają już wtyczkę zaokrągloną z jednej strony ale niektórzy próbują je montować zmieniając wtyczkę , a potem cyrki wychodzą. Trzeba sprawdzić teraz tylko czy jest sprawny, by znaleźć "winowajcę" za niskiego doładowania w dość szerokim zakresie dolnych obrotów. Jeśli będzie sprawny to dobrze by zrobić log-i przepływomierza dla "spokoju duszy", choć 010 nie wskazuje na to ale sama grupa 010 to za mało, potrzeba jeszcze 000, 003 i 008 do kompletu, sprawdzić też wypadałoby czy wydech/katalizator nie zatkany, jeżeli nadal wszystko ok to turbo już "klęka".
Pozdrawiam