Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Dział: Analizy logów (/forumdisplay.php?fid=15)
+---- Wątek: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów (/showthread.php?tid=11451)

Strony: 1 2 3 4 5 6


1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - sadam-x - 18-06-2018 19:47

Witam logi zrobione dyna. na 4 biegu.
Problemy - wyłącza turbo jak jadę spokojnie , słabo się wkręca 3-4 tyś. , na zimnym zakopci na jasno.
Były właściciel robił turbo i uszczelkę niby , wymieniał sam.

http://vaglogi.pl/log-010_011_LALoPb.html
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_mp0fw4.html


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - wesol - 18-06-2018 20:17

Turbo okej. Problem w pompce 4 a zapewne w oringach na tej pompce.


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - sadam-x - 18-06-2018 20:28

(18-06-2018 20:17)wesol napisał(a):  Turbo okej. Problem w pompce 4 a zapewne w oringach na tej pompce.

Ok, czyli rozumiem, że mam wymienić a reszty nie ruszać.
a jeszcze jedno taki błąd
17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded
P1267 - 35-10 - - - Intermittent
Dziękuje za pomoc


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - wesol - 18-06-2018 20:52

Zamień pompkę nr4 z jakąś inną i wtedy loguj. Może być pompka dziabnieta. Profilaktycznie można piny podpiąć w tych wtyczkach od pompek ale błąd tu wskazuje że duża szansa że z pompką coś nie halo.


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - tolus24 - 18-06-2018 21:04

Witam.

Przede wszystkim trzeba wyczyścić i dogiąć konektorki od pompek i sprawdzić rezystancję przewodów, wszystkich, a nie tylko tego którego błąd pokazuje vag, bo na to wskazuje ten błąd, gdyż z log-ów nie widać problemu z 3 pompką. Najlepiej jest zamienić pompki miejscami, zrobić regulację, wyczyścić i dogiąć konektorki i dopiero log-ować.

Pozdrawiam


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - sadam-x - 18-06-2018 21:15

Ok. czyli czekają mnie zakupy i dokształcenie z wymiany. Shy


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - sadam-x - 19-06-2018 18:18

Ok mamy mały kłopot na pierwszym wtrysku:
[attachment=6811]
i tak to chodziło , można to kupić czy regeneracja
końcówek nie czyścić


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - wesol - 19-06-2018 19:05

To na pierwszym zdjęciu to trafia się dość często. Jednakże nie ma to wpływu na pracę pompki. Kiedyś było to nie do kupienia ale teraz już jest dostępne. Druga fotka toteż dobrze zasyfione końcówka ale myjka i da się je doczyscic.


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - sadam-x - 19-06-2018 19:26

(19-06-2018 19:05)wesol napisał(a):  To na pierwszym zdjęciu to trafia się dość często. Jednakże nie ma to wpływu na pracę pompki. Kiedyś było to nie do kupienia ale teraz już jest dostępne. Druga fotka toteż dobrze zasyfione końcówka ale myjka i da się je doczyscic.

Ale mechanicznie nie wolno czyścić np. jakaś włóknina ścierna, bo myjki nie mam :-)

Co to rezystancji to mam miernik, ale jest ręczny i nie wiem, na jaką skale ustawić i jak zmierzyć.
[attachment=6812]


RE: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów - tolus24 - 19-06-2018 19:41

Witam.

Ustawiasz na najniższy zakres rezystancji, żeby uzyskać najdokładniejszy pomiar, czyli w przypadku Twojego miernika jest to wartość 200 czyli pomiar max. do 200 Ohm gdyż wartość oporu cewki pompowtryskiwacza waha się w granicy 0,5 Ohm-a, najlepiej mierzyć na podpiętych pompkach do instalacji i wtedy odkręcasz wtyczkę na tyle głowicy, masz pięć pin-ów 2,3,5,6,7 i mierzysz względem pin7 czyli 2-7,3-7,5-7,6-7 bo wtedy masz obraz całości, łącznie z "felernymi konektorkami", pompki możesz ich końcówkami zanurzyć na noc w nafcie, a rano je "wyszorować" np. szczoteczką do zębów z twardym włosiem.

Pozdrawiam