Witam.
Biorąc pod uwagę i jakość i dokładność Twojego miernika i wiek wiązki można by przymknąć oko ale jak widać po log-ach, czwarty cylinder ma wyraźne odchyłki, a trzeci wyrzuca błąd, co pokrywa się z wynikami pomiarów miernikiem, zmierz teraz rezystancję cewek pompowtryskiwaczy bezpośrednio na nich, z pominięciem wiązki i porównaj, nie napisałeś czy pomiar robiłeś na wiązce po oczyszczeniu i dogięciu konektorów czy przed, jeśli przed to zrób powyższe i wykonaj ponowny pomiar, w zależności od wyników będziesz wiedział czy wiązka czy pompki się kończą ale prawdopodobnie wystarczy samo oczyszczenie i dogięcie konektorów we wtyczkach i poskładanie wszystkiego "do kupy", jeśli silnik będzie pracował prawidłowo, to nie ma co sobie głowy na razie zawracać i pchać się w koszty. Pamiętaj o tym co było pisane wcześniej aby zamienić pompki miejscami, żeby wyeliminować problemy z cylindrem/głowicą (tylko zapisz sobie co z czym zamieniłeś), prawidłowo wyregulować je po założeniu i zrobić nowe log-i.
Pozdrawiam
Biorąc pod uwagę i jakość i dokładność Twojego miernika i wiek wiązki można by przymknąć oko ale jak widać po log-ach, czwarty cylinder ma wyraźne odchyłki, a trzeci wyrzuca błąd, co pokrywa się z wynikami pomiarów miernikiem, zmierz teraz rezystancję cewek pompowtryskiwaczy bezpośrednio na nich, z pominięciem wiązki i porównaj, nie napisałeś czy pomiar robiłeś na wiązce po oczyszczeniu i dogięciu konektorów czy przed, jeśli przed to zrób powyższe i wykonaj ponowny pomiar, w zależności od wyników będziesz wiedział czy wiązka czy pompki się kończą ale prawdopodobnie wystarczy samo oczyszczenie i dogięcie konektorów we wtyczkach i poskładanie wszystkiego "do kupy", jeśli silnik będzie pracował prawidłowo, to nie ma co sobie głowy na razie zawracać i pchać się w koszty. Pamiętaj o tym co było pisane wcześniej aby zamienić pompki miejscami, żeby wyeliminować problemy z cylindrem/głowicą (tylko zapisz sobie co z czym zamieniłeś), prawidłowo wyregulować je po założeniu i zrobić nowe log-i.
Pozdrawiam