Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
1.8T nie odpala, pompa paliwa?
|
22-04-2018, 14:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2018 16:34 przez tolus24.)
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: 1.8T nie odpala, pompa paliwa?
Witam.
W tym modelu i przy tym silniku były bodajże dwa, jak nie trzy rodzaje sterowania "układem paliwa" i to bardzo zagmatwane, potem to uproszczono. W przypadku występowania tylko przekaźnika pompy paliwa wiadomo nóżka 30 to stały "+" po bezpieczniku, nóżka 87 to wyjście tego "+" na pompę paliwa, nóżka 85 cewki przekaźnika to sterowanie masą z pin4 sterownika silnika, nóżka 86 cewki przekaźnika to "+" po zapłonie, po bezpieczniku. W przypadku występowania przekaźnika paliwa do pary z przekaźnikiem odcinającym paliwo w razie wypadku (bodajże nr 405 albo jakiś podobny wielonóżkowy) różnica jest taka, że masa z pin4 sterownika silnika zamiast bezpośrednio iść na nóżkę 85 cewki przekaźnika pompy paliwa idzie najpierw na nóżkę przekaźnika odcinającego i z niego wychodzi drugą nóżkę dopiero ale co steruje cewką przekaźnika odcinającego zwierającym styki "przepuszczające" masę nie pamiętam. W ostatniej wersji jest jeden wysoki, wielonóżkowy przekaźnik, bodajże 410 i w tym przypadku jest trochę inaczej bo ten przekaźnik przekazuje bezpośrednio stały "+" po bezpieczniku ale jego sterownie jest skomplikowane bo dostaje bodajże dwie masy w tym jedna z pin4 sterownika silnika i druga bezpośrednia i bodajże trzy "+" z rożnych bezpieczników ale Ciebie prawdopodobnie ta wersja nie interesuje skoro masz przekaźnik 167, sprawdź tylko czy nie masz dodatkowo przekaźnika odcinającego więc u Ciebie sprawa jest prosta do namierzenia. Na forum powinny być gdzieś też schematy do mkI albo link do schematów gdybyś chciał coś szczegółowo sprawdzić, ja nie mam ale jak nie dasz sobie rady, to pisz to poproszę kolegę z ASO to może mi wyciągnie albo da opis. Pozdrawiam |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|