08-08-2016, 17:47
Nie robi się wypalan dpf ot tak sobie bo usmiercisz dpf i turbo. Poza tym nie powinno nawet dojść do tej procedury jak jest wyświetlany błąd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Problemy z AdBlue
|
08-08-2016, 17:47
Nie robi się wypalan dpf ot tak sobie bo usmiercisz dpf i turbo. Poza tym nie powinno nawet dojść do tej procedury jak jest wyświetlany błąd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-08-2016, 22:13
W ASO zainstalowali mi nowe oprogramowanie, na razie problem zniknął
02-09-2016, 22:38
Witam .
Mam taki problem . Może mi coś doradzice . Wyskoczyły takie błędy : Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 HM HW: 03L 906 018 M Component: R4 2,0L EDC H27 9229 Revision: 44H27--- Serial number: Coding: 001D001A043401080000 Shop #: WSC 00020 999 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HM 003006 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018G.rod VCID: 7CFDECB0F715A6FEC8B-8029 2 Faults Found: 9655 - Control Circuit for Reductant Tank Heating P202A 00 [237] - Open Circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 172159 km Date: 2051.14.16 Time: 13:41:34 15733 - SCR NOx Catalyst Bank 1 P20EE 00 [096] - Efficiency too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 170771 km Date: 2050.14.31 Time: 20:34:14 Readiness: 1 1 0 0 0 wklejam tylko kawałek bo dalej całkowicie czysto , nie ma odniesień do innych sterowników. Błędy skasowałem , nawet zniknęło '' check engine'' z wyswietlacza . Na razie nie wróciło . ALE ten błąd mi sie nie podoba 9655 - Control Circuit for Reductant Tank Heating P202A 00 [237] - Open Circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear KTOŚ COŚ doradzi ?
02-09-2016, 22:46
Ja ram się nigdy w to zbytnio nie zaglebialem ale układ podawania płynu ad blue to nie tylko zbiornik i pompka z rurkami. Układ ten jest czasami mocno skomplikowany bo po pierwsze posiada podgrzewania po drugie poza podawaniem płynu także cofa ów płyn by nie zamarł w przewodach itd. Lepiej podejdź do jakiegoś fachowca co to ogarnia. Mechanik co sobie sprawił sprzęt do diagnostyki nie zawsze musi się na tym znać. Nie sprzęt za 2 czy 3 tys zł z niego zrobi fachowca.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
04-09-2016, 22:08
(02-09-2016, 22:46)wesol napisał(a): Mechanik co sobie sprawił sprzęt do diagnostyki nie zawsze musi się na tym znać. Nie sprzęt za 2 czy 3 tys zł z niego zrobi fachowca.I tu się zgadzam w 100% No właśnie zna ktoś kogoś qumatego od Ad blue ? Nie takich co tylko to odetną . Mam chęć to naprawić a nie wycinać ?
04-09-2016, 22:39
Maciej chyba taki zwykły mechanik nie ogarnie tego bo pewnie nie będzie wiedział od czego zacząć, ja to bym z tym podjechał na serwis i zobaczył co oni by powiedzieli na to wszystko.bo może się okazać że to jakaś pierdoła i będzie po problemie
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161 Skype jak coś na PW Nie nienawidzę cwaniactwa służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Ja bym się udał do jakiegoś dobrego tunera. Oni się znają na takich usterkach. Nie tylko usuwają dpfy ale też naprawiają.
Daleko nie masz do tune up.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
05-09-2016, 13:34
No wiem . To on mi zaproponował na początku wycięcie ad blue . Ale może się okaże bardziej ekologiczny i ma chęć naprawić .
Tylko u niego kolejka
05-09-2016, 16:42
Chodzi oto ze może się okazać taniej wykastrowac badziew niż napawa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Od pewnego czasu jeżdżę z zapaloną kontrolką od silnika. Sprawdziłem i miałem uszkodzoną grzałkę AdBlue, kupiłem zestaw naprawczy, ale że to lato i mrozów nie ma więc jakoś nigdy nie miałem czasu go wymienić. Aż tu nagle samochód zaczął odliczać kilometry do zablokowania. mam następujące alarmy:
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 9645 - Czynnik redukujący P20E8 00 [101] - ciśnienie za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 131756 km Data: 2017.08.05 Czas: 10:44:28 Prędkość obrotowa silnika: 778.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 33.3 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C Temperatura powietrza zasysanego: 38 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.500 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Temperatura zewnętrzna: 23.5 °C Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: 469 hPa Czujnik poziomu czynnika redukującego: poziom: 79.98 % Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 2.2 °C Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 80.00 % 9655 - Sterowanie podgrzewacza zbiornika czynnika redukującego P202A 00 [237] - przerwa MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 126554 km Data: 2017.05.07 Czas: 22:17:24 Prędkość obrotowa silnika: 781.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 34.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 30 °C Temperatura powietrza zasysanego: 13 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.700 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Temperatura zewnętrzna: 7.0 °C Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: 1 hPa Czujnik poziomu czynnika redukującego: poziom: 80.00 % Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 8.9 °C Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Kody gotowości: 1 1 0 0 0 Czy sama wymiana zestawu naprawczego wystarczy czy jeszcze coś innego się spier....ło? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Czujnik temperatury AdBlue | fotofloresy | 24 | 11,301 |
29-07-2021, 19:30 Ostatni post: turek |
|
Problemy z Sharanem 2.0 140km 2015 | Marek2.0 | 2 | 1,516 |
17-02-2021, 00:37 Ostatni post: Romek76 |
|
Adblue - kontrola stanu w komputerze | Kogel | 9 | 4,615 |
06-09-2020, 00:40 Ostatni post: billykrakow |
|
Grzałka ADblue | Maciej_F | 35 | 11,493 |
02-01-2020, 22:27 Ostatni post: rokef |
|
EGR - problemy, zaślepienie, itp. | sebo86 | 27 | 14,427 |
25-10-2019, 12:41 Ostatni post: szczyku |
|
Adblue - uzupełnienie | marianex | 8 | 6,287 |
06-05-2019, 23:27 Ostatni post: Marco_Polo |
|
AdBlue - czujnik poziomu płynu | piok | 122 | 65,130 |
19-01-2019, 21:36 Ostatni post: wesol |
|
wyłączenie AdBlue | zrezur | 24 | 21,604 |
08-05-2017, 10:47 Ostatni post: elektronika samochodowa |
|
Wlany AdBlue do zbiornika paliwa | AleksandrA | 28 | 23,585 |
01-12-2016, 15:20 Ostatni post: wesol |
|
Adblue - brak resetu po dolaniu | shreku | 33 | 34,533 |
04-11-2016, 16:59 Ostatni post: Maciej_F |