Ja bym jednak zaczął od sparwdzenia rozrządu czy stoi na znakach ,jaki stan paska,spróbować odpalić z odpietym czujnikiem temp, cisnienie w cylindrach, sciąg pokrywę zaworów sprawdz stan wałka i popychaczy.Padnieta UPG tez bym wzia pod uwagę.Vag jak najbardziej wskazany.A tak w ślepo to jeszcze bym pompę ruszył 1 do 2mm do silnika czyli przyspieszyć poczatek wtrysku ,za nim ogarniesz vag. Czujnik temp paliwa tez daje podobne objawy ale to juz vag chyba ze umiesz sobie zmiezyć omy.
AFN - nie odpala , obd2 nie łączy się
|
Witam do dziś nie bardzo doszedłem co jest nie wiele zrobiłem bo już nie mam pomysłu co i jak sprawdzac nadal się nie łączy z interfejsami na lini K jest napięcie na wyłączonym zapłonie 6,0V a na włączonym 6,79V
mruga imobiliser skrzynka z bezpiecznikami wydaje piskliwy dźwięk jak włączam zapłon i lampka świec żarowych mruga nadal nie odpala jakieś pomysły nie wiem chyba wezmę 5L. benzyny zapałki i trzeba będzie zainwestować w inny xd :/
13-01-2015, 22:43
Może jakis przekaznik ci tam brzęczy.Dostan sie do przekazników i włacz zapłon a potem dotykaj albo nasłuchuj który brzeczy. Może też cos ta ci nie masuje i moze byc za małe napiecie. szukaj w tej skrzynce el.
13-01-2015, 22:52
A tej pompy to jesteś pewny? z gwarancją ją kupiłeś?? Jeśli podaje paliwo musi rechnąć chyba, że jest przestawiona? Jak ustawiałeś tą pompę, że jesteś taki pewny, że jest ok??
Ja u siebie ostatnio zwalałem czapkę i nie zablokowałem rozrządu, ustawiałem poprstu od nowa wszystko i za pierwszym razem miałem pompę o 180st przestawioną, tez podawał paliwo ale chodzić nie chciał. Obróciłem koło odkręciłem rurki i zapalił po paru sekundach....
17-01-2015, 19:55
Dzieki za podpowiedzi no sprawdze Ta pompe w poniedziałek i wtryski wymienie
pompa uzywana z audi a4 która chodziła do samego konca sam ja wyciagałem audika moja ustawiłem pompe na stare slady z pompy z sharana
18-01-2015, 12:51
zrób tak jak pisałem na pw,to że zrobiłeś znaki i tak samo ustawiłeś to nie znaczy że jest dobrze ustawione,bo będziesz wiecznie na plaka odpalał
18-01-2015, 14:30
(17-01-2015, 19:55)Sianko napisał(a): Dzieki za podpowiedzi no sprawdze Ta pompe w poniedziałek i wtryski wymienie ale to że pompa jest ustawiona na stare ślady to nic. Przecież jeszcze kółko trzeba ustawić, tak jak pisałem może być obrócone o 180 st i u mnie nie zapalał.
30-01-2015, 00:42
Dzięki Chłopaki za pomoc i podpowiedzi
przyczyna była padnięta pompa paliwowa i przy składaniu rozrząd był przestawiony o ząbek Temat uważam za zamknięty Pozdrawiam. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości