Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
AFN - nie odpala , obd2 nie łączy się - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Dział: Silnik Diesela (/forumdisplay.php?fid=63)
+---- Wątek: AFN - nie odpala , obd2 nie łączy się (/showthread.php?tid=7225)

Strony: 1 2


AFN - nie odpala , obd2 nie łączy się - Sianko - 06-01-2015 01:14

Witam, mam nadzieje ze komuś uda się mi pomuc bo ja już jestem zielony na necie przestudiowałem chyba wszystko, otóż sprawa wygląda następująco Sharan mk1 98rok 110km afn z mapa na 130 < komp drugi siedzi rok już i wszystko git do teraz.

dodam na początku ze pompa wtryskowa przeciekała czasami na tej dużej śrubie od spodu ale czasem przestawało

robiłem trasę do Hannoveru w połowie drogi gdy trzymałem full gaz kopcił strasznie na siwo i tak jak by osłabł jak nogę z gazu zdjąłem i lekko zacząłem dawać gaz wszystko wróciło do normy ale w pewnym momencie osłabł tak ze się nie dało jechać wiec awaryjny pas zgasiłem posprawdzałem podciśnienia bo myślałem ze możne zsuną się jakiś, poszedłem odpalić a ten kreci kreci i nagle załapał i tak jak czasem na zimnym silniku w zimie zaczął kolibać aż po chwili wszedł na obroty i dotoczyłem się jakoś pod dom.

Pod domem postał jakieś 3-4 godziny zachodzę na dół wsiadam kręcę a ten nic tzn kręcił kontrolki i przekaźniki słychać ale nie odpalał
wiec zacząłem szukać jak odkręciłem rurki od wtrysków to na 3cim i 4rtym ciśnienie było słabe wiec mówię pompa, wymieniłem pompę używaną z audi a4 110 afn odpowietrzyłem dziada z rurek paliwo leciało ale w wezu było nadal powietrze wiec mówię na plaka i przegoni odpalił na plaka odpalił i zaczął sam pracować ale dosłownie 5 sek i zgasł powietrze w wężyku jest nadal, i co dziwne kontrolka od imo w drzwiach miga przy kręceniu dość szybko