Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Przecie azotem właśnie sprawdza się szczelność. Mógłby nawet walnąć takie ciśnienie azotem zebrozwaliloby zawór bezpieczeństwa. Nie wiem po co nabijał pełna ilość nawet mu tego nie wolno robić. Test szczelności próżnia z maszyny to test szukania mega dziury. Kto to stosuje to ja nie wiem.
Nieszczelność masz na połączeniu skręcanym? Jak tak to tam jest oring za 2 zł do wymiany.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
28-03-2018, 22:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2018, 22:51 przez klimek_89.)
IAzotem niby nie widziałby tej nieszczelności. A dzięki kontrastowi go zauważył. Za kolejne nabicie nie płace bo niby odciągnął drogocenny czynnik.
Dlatego powiedziałem ze sam usunę nieszczelność. Może to być zwykły oring czy musi być dostosowany do pracy w układzie klimy?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Są to jakieś inne bo takie mięciutkie. Powinien mieć to ten klimiarz na stanie. Wymiana parę minut. Też to przerabiałem u siebie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Wesol klimiarz jak sama nazwa wskazuje tylko nabija i ewentualnie oponuje, tak jak ksero tylko kseruje ;-)
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
Oring oringiem. A jeśli chodzi o dostęp to wystarczy zdjęcie zderzaka czy jeszcze coś będzie trzeba zdemontować?
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
Auto po zabiegu. Oring w aso koszt 2zł. Połączenie było trochę zaśniedziałe, to co trzeba było wyczyszczone i przepolerowane papierkiem 1000. Przy okazji lampą uv przejrzałem dokładnie resztę chłodnicy czy nie ma innego wycieku. Największy problem sprawiło odkręcenie wzmocnienia zderzaka. Skorodowane śruby m10 musiałem rozwiercać.