Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Z tego co ostatnio widziałem np Valeo to był zestaw jako jednomas dedykowany do np AUY.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Są też jm Valeo nie by pod wersje 115 konna Sharana i wersje 130-150 KM Sharana. Czy są jakieś różnice w budowie to nikt nie wie bo kukalem i nic nie przyuwazylem różniącego je. Ja mam km Valeo w golfie asz w Sharanie auy i touranie bls.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Wysprzeglik centralny/hydrauliczny jest inny czy taki sam przy jednomasie jak przy dwumasie ?
Jestem przekonany do jednomasy i zastanawiam się czy jak przykładowo siądzie mi wysprzęglik to jaki będę musiał kupić czy do jedno masy czy będzie pasował od dwumasy
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zestaw jednomasowy to zamach sztywny tarcza sprzęgłową i docisk. Wysprzeglik albo zostawiasz stary albo wymieniasz na taki jaki był. Nie ma wysprzeglika innego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 133
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Czy ktoś zna jakąś numerację na łożysko igiełkowe wałka sprzęgłowego? Nie wiem czy to wymieniać przy wymianie sprzęgła? Etka pokazuje na rys. a nr nie podaje.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jeszcze skrzynie wymień. Masz tam luz?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To jak wyciągniesz skrzynie to sprawdzisz czy jest tam luz na wałku. Nie wyprzedzaj faktów.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2019
Reputacja:
0
Witam wszystkich,to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.Problemem(prawdopodobnie) jest kończące się sprzęgło.Na razie nie jest źle sprzęgło nie szarpie nie wibruje,jedyną oznaką zużycia jest stukot przy przy hamowaniu silnikiem,wrzucaniu biegów.Przy wrzuceniu biegu jeżeli zrobię to natychmiast po wrzuceniu biegu słychać głuche uderzenie ,a jeżeli chwilę odczekam z ciśnięty sprzęgłem tego problemu nie ma,oraz metaliczny stukot przy gaszeniu silnika.Po przeglądzie wszystkich poduszek ,półosi,itp,itd wychodzi że to sprzęgło.Pomimo moich usilnych starań nie udało mi się znaleźć sztywnego sprzęgła do mojego silnika,ponieważ koszt dwumasy mnie przeraża,moje pytanie do kolegów brzmi czy ktoś próbował zamontować sprzęgło sztywne od innego modelu silnika lub wie coś na ten temat jak to rozwiązać od strony technicznej.Dziękuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów