Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kopci gdy zimny/biały dym
#41
Przede wszystkim przy wymianie oringow sie wykreca swiece zarowe i rozpina wiazke elektryczna glowna od listwy pompek. Wtedy tez krecimy rozrusznikiem przez 10 sekund by wydmuchac z nad tlokow plyny. Wkrecamy swiece i spinamy wiazke i auto pali. Inaczej mozna korby podgiac i bedzie po silniku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#42
Mój po wymianie oringów odpalił za 4-tym razem po czym puścił śmierdzącego dużego bąka i zaczął równo pracować.
Odpowiedz
#43
Wyciagajac pompki z glowicy to nawet slychac jak leci ropa na tloki. Trzeba sie pozbyc tego paliwa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#44
Witam

Podepnę się pod tematSmile Może szukam dziury w całym, ale mój seat po odpaleniu dosłowne przez chwilkę dymi i po chwili przestaje. Dzieje się tak po paru godzinnym postoju. Paradoksalne mam wrażenie że im wyższa temperatura na dworze tym bardziej kopci.

Kopci chwilę po odpaleniu ASZ

Filmik nagrany przy temperaturze 13 stopni.

Proszę o informację czy to normalne czy jest się czym niepokoić?

Pozdrawiam
Odpowiedz
#45
Mam tak samo, z tym, że im zimnej, tym mocniej/więcej smrodzi.
Kolor dymu identyczny.
Odpowiedz
#46
Hej, czytam i czytam ten post i tak sobie myslę , że kilka opisanych przypadków pasuje jak ulał do odpalania samochodu w chłodny poranek i do wydzielania się zwykłej pary wodnej z rury wydechowej . Oczywiście jeśli jest dymek o zabarwieniu niebieskawym to zainteresować się musi silnikiem mechanik ale jeśli jest to szaro biały obłok utrzymujący się do rozgrzania silnika to z wielkim prawdopodobieństwem jest to zwykła para wodna , która najpierw pod postacią wody występuje w każdym wydechu. Różnice temperatur powodują się jej zbieranie np. po jeździe wieczorem . Rano zanimwydech nabierze odpowiedniej temperatury a wody bedzie odpowiednio wiele to kłęby pary będą wydobywały się z naszych tłumików . Im zimniej na dworzu tym para będzie intensywniejsza a ponieważ jest cięższa od powietrza zawarte w niej spaliny będą odczuwalnie mocniej „ śmierdziały „ poprostu utrzymują się z parą na niskiej wysokości mniej więcej naszych nozdrzy Smile . Pozdrawiam wszystkich którzy tak jak ja nudzą się na urlopie w zarąbiście zimne lato / Jastarnia o godzinie 7:00 - 9,6 *C
AFN,AFN,BRT
Odpowiedz




#47
To nie jest para wodna.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  jak zimny ciężko pali monikapawel.c@wp.pl 4 2,082 18-08-2019, 19:13
Ostatni post: wesol
  Problemy z rozruchem gdy całkiem zimny. Drops 9 4,634 31-07-2018, 11:32
Ostatni post: ULTRA
  Ciężko odpala/kopci 1.9TDI 110KM - zimny i nie tylko MelGrzybson 30 11,710 10-02-2018, 19:43
Ostatni post: tolus24
  Zimny nie pali djgerman80 15 4,450 23-11-2016, 12:54
Ostatni post: mamwi
  Silnik AJM kOPCI xspeed99 5 2,627 24-08-2016, 23:48
Ostatni post: xspeed99
  Galaxy 98r 1.9 110km Awaria Mocno Kopci i ma wysokie obroty gigabit199 3 2,494 13-06-2015, 20:43
Ostatni post: wesol
  AHU kopci po dłuższym postoju na biegu jałowym hutnik 0 1,346 08-04-2015, 17:16
Ostatni post: hutnik
  Ciężko pali gdy jest zimny Daro 15 25,563 21-02-2015, 00:04
Ostatni post: mykmykmyk
  Sharan kopci na czarno. Porsche Design 0 1,532 29-10-2014, 21:31
Ostatni post: Porsche Design
  AFN kopci na biało na zimnym Gostas 43 28,978 19-09-2014, 11:40
Ostatni post: Bogos

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości