Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Przede wszystkim przy wymianie oringow sie wykreca swiece zarowe i rozpina wiazke elektryczna glowna od listwy pompek. Wtedy tez krecimy rozrusznikiem przez 10 sekund by wydmuchac z nad tlokow plyny. Wkrecamy swiece i spinamy wiazke i auto pali. Inaczej mozna korby podgiac i bedzie po silniku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Mój po wymianie oringów odpalił za 4-tym razem po czym puścił śmierdzącego dużego bąka i zaczął równo pracować.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wyciagajac pompki z glowicy to nawet slychac jak leci ropa na tloki. Trzeba sie pozbyc tego paliwa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Mam tak samo, z tym, że im zimnej, tym mocniej/więcej smrodzi.
Kolor dymu identyczny.