Liczba postów: 37
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
Witam.Czy czyścił ktoś u siebie może kiedyś EGR i robił po czyszczeniu adaptację?Jak tak to proszę o kilka zdań na ten temat.
Czy czyszczenie daje coś ?
Czy przy czyszczeniu EGR czyścić i zawór Kombi(obiegu wtórnego powietrza)?
Potrzebuje to zrobić bo wywala bład mieszanka za uboga i brakuje mocy.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
0
Dołączam się do wątku i mam podobny problem. Vag pokazuje uszkodzony EGR. Wymieniłem już trzy i dalej świeci. Jeden (nowy) zawór wystarcza na przejechanie ok. 5-6 tys. Mam silnik 1,8 turbo 20 V, benzyna bez gazu, na liczniku ok. 280 tys.
Mam pytanko czy założenie nowego zaworu i zaślepienie jego rozwiąże problem i jak to będzie oddziaływać na reszkę - turbina. Może ktoś już rozbierał i wie jak to można wyczyścić oraz schemat elementów pomiarowych.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
przy egr sprawdzić wiązkę lubią się przełamać kabelki
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
0
Witam mam podobnie wczoraj wymieniłem egr na Nowy plus czyszczenie przepustnicy i czujnika tego z kolektora dzisiaj spakowałem błąd i po jakimś czasie znowu pokazuje błąd.Jutro jadę do znajomego który ma trochę bardziej rozwinięty komputer do diagnostyki i zobaczymy co pokaże.Natomiast mam.problem z olejem A raczej jego szybkim ubytkiem....czy po wymianie egr może się zwiększyć na chwilę pobór oleju czy czy szukać wycieków??