08-01-2020, 21:50
Na wtyczce są numery.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Aktywacja MFA od 00'-montaż manetki,spalanie
|
08-01-2020, 21:50
Na wtyczce są numery.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
04-02-2020, 12:30
Na początek Witam !
Czytam od dawna ale nie miałem powodu by pisać do dziś Postanowiłem domontować sobie komputer do mojej Alhambry 1.8 t AWC 2005 r. Wszystko poleciałem zgodnie z zamieszczoną tu instrukcją, manetkę dałem nówkę sztukę od Febi. Kabelki podpiąłem zgodnie z tym co było zamieszczone na forum, zegary przekodowałem i teraz zonk nie mogę przełączać góra dół wskazań świeci się tylko czas jazdy ale przełączyć go nie idzie, działa natomiast przycisk dolny reset. Teraz pytanie co zrobiłem źle, powiem że do wtyczki licznika tej zielonej nie miałem oryginalnych pinów (swoją drogą nie było o nich info w tej instrukcji ale i tak jest fajna) ale coś tam dorzeźbiłem z innych pinów. Chcę najpierw właśnie tam zajrzeć bo myślę że tam coś nie styka ale dopiero jak już ogarnę takie piny a może nie ma takiej potrzeby. Może jest też możliwość zdiagnozowania tego VSCANEM (dostęp mam) tylko nie wiem która grupa (myślę że 17) ale który blok ? Może ktoś coś podpowie jak to spradzić dzięki z góry
Piny mogę Ci wysłać lub kup na Allegro. Zawsze też uważałem, że lepsza używana oryginalna manetka niż nowy zamiennik.
I tak teraz patrze, że Ty masz na blachach SBL więc możesz przyjechać do Świętochłowic po piny. Numer do mnie jest poniżej.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
10-02-2020, 00:04
Dzięki za zainteresowanie już ogarnięte przyszła kostka z pinami i po przełożeniu śmiga teraz pora na tempomat a tu już temat trochę cięższy dla mnie znaczy podpięcie się pod sterownik silnika
10-02-2020, 08:02
Zadzwoń do mnie. Podpowiem co i jak.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
10-02-2020, 08:32
To może przeniesiemy się do właściwego tematu
10-09-2020, 17:31
witam, zmieniam licznik z 1/2 fis na fis.
Mam ładny licznik 7M3 920 840T z przebiegiem ~50 000 km. Nie ima się go VAG Commander 1.3 FULL (China). Zczytuje eeprom wyłącznie przy zaznaczonym 'skip negative...' Odczytuje bzdetny przebieg. Gdy go zmienię i załaduję, nic się nie zmienia. Jest to trzeci taki licznik który wpadł mi w ręce. Mam 2 kable którymi próbuję 'robić', efekty są takie same. Zamówiłem VAG Tacho 3.1, zobaczymy czy da radę... Co do manetki - żeby było w temacie - założyłem kierownicę multifunkcyjną, sterownik 451, wszystko działa (oprócz klaksonu, ale to znowu na inny temat)..
10-09-2020, 19:40
Vag Epromn Programmer 1,9 na kablu KKL załatwi sprawę bez problemu
11-09-2020, 18:06
niestety próbowałem, łączy się, nic nie zmienia.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|