Liczba postów: 44
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Witam
W tamtym roku wymieniałem całą półoś prawą łącznie z tym wałkiem co wchodzi do skrzyni i zauważyłem ,że wycieka mi olej. Teraz moje pytanie co mogło nawalić czy jest tam jakiś simering uszczelka czy co. Mam starą oś ale w niej nic nie ma takiego tylko sprężyna,blaszka,i cieniutki pierscień. Chyba jeszcze musi byc taki mosiężny pierscien no i napewno sruba ale mniejsza o to. Co z tymi simeringami? sa tam jakies bo na niektórych zestawach nie ma wogóle jak patrze na allegro.
Liczba postów: 162
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Jest tam simering, ja miałem taki sam przypadek i zatarłem skrzynie.
Jak o coś pytasz to najpierw napisz co za półoś wsadziłeś itd bo nikt tu nie jest wróżką, czym więcej info tym łatwiej można pomóc
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
Liczba postów: 162
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
To już masz odpowiedź dlaczego Ci cieknie, wsadziłeś taki badziew, te dziadowskie podróbki są źle wytoczone i dlatego cieknie, jak miałem półoś od Motomaxu za ponad 900zł i też była źle wytoczona, oddałem na gwarancji ale co z tego jak mi się pozacierały łożyska w skrzyni z braku oleju. Simering to nie pamiętam, jak będę miał trochę czasu to zajrzę do Etki i podam nr. Nic tam na żadnym lewarku się nie przechyla auto ma stać w poziomie, no chyba że chcesz wlać ze 3L to sobie możesz przechylić. Auto stoi w poziomie odkręcasz śrubę kontrolną od czoła skrzyni i wlewasz aż sie przeleje, co za różnica ile wejdzie i tak musisz kupić 3L.
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak simmering jak ten z aukcji. Co do tych polosiek to jak zawsze mowi lepiej oddac do regeneracji ta część jak maja mi dorabiac taką. JA oddalem do regeneracji czyli napawanie i wyfrezowanie nowego polaczenia. Zero problemu od 2 lat i koszt 400 zl. Za te pianiadze co tu podales to ciezko zrobic cos sensownego z racji iz sam metal do wytworzenia tej czesci sporo kosztuje. Roboczogodziny poswiecone na to tez nie mało plus to ze trzeba takowym sprzetem dysponowac. Potem sie te czesci hatruje i odpuszcza.
400 zl to zaplacilem gosciwi ktory wykonue ta usluge z racji iz w pracy dysponuje taka maszyna do robienia takich elementów.
Motomax tez sie spartolil co pisalismy na forum juz wczesniej. Kiedys chyba robili te czesci tez w ten sposob ze regenerowali a teraz juz wytwarzaja je od podstaw.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Ale co ma polos do wycieku? Ja nie wymienialem polosi i tez mi w/w simmering polecial. U mnie w sklepie motoryzacyjnym 18zl, jedna sruba na imbus trzyma flansze i simmering wymieniony. Jesli polos nie bije i nie ma luzu to jest ok.
Liczba postów: 162
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
(11-03-2014, 08:34)mirekm71 napisał(a): Ale co ma polos do wycieku? Ja nie wymienialem polosi i tez mi w/w simmering polecial. U mnie w sklepie motoryzacyjnym 18zl, jedna sruba na imbus trzyma flansze i simmering wymieniony. Jesli polos nie bije i nie ma luzu to jest ok.
Za 18zł to ja w serwisie kupowałem oryginał. Nie pisz takich bzdur bo podczas czytania oczy bolą, włóż taką flanszę za "grosze" to zobaczysz co ma do wycieków i do innych objawów związanych z nią.
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE