Ocena wątku:
  • 17 głosów - średnia: 3.06
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muli do 1,5 tyś obrotów :/
#11
Wesol opisz proszę w dziale Vag jak zrobić logi ...
na pewno się przyda....
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz




#12
(20-05-2011, 22:18)daneczek76 napisał(a): wydaje mi się że przepływka , raczej nie N75 bo N75 odcinało by ci przy wysokich obrotach i wtedy by mulił a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było by dobrze.
spróbuj odłączyć przepływke i przejechać się na odłączonej powinno być troszkę lepiej i auto powinno sie lepiej zbierać jak tak będzie jesteś w domu.
Najlepiej jak byś maił logi z Vag , było by wszystko jasne.

Tak jak radziłeś odłączyłem przepływkę i faktycznie lepiej się zbiera, już jest zamówiona i weekend wymieniam Wink więc dzięki śliczne za radę Smile co do logów to mam niestety tylko wersję demo VAG i to jeszcze po angielsku, na szczęście coś tam kumam w tym języku, no i tak:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P.1556-35-10
Intermittent
- czyli zacinające się łopatki sterowania turbiną i N75 do wymiany.

reszta błędów też nie jest za Ciekawa więc wypiszę bo może ktoś się z tym spotkał:

65535 - Internal Control Module Memory Error, 01379 - Interior Monitor Switch, (E183) 28-00 Short to B+
- uszkodzenie wewnętrzne sterownika silnika z tego co wyczytałem spowodowane dostawaniem się wilgoci i zimna co powoduje zwieranie do masy i przebicia.

01491 - Glow Plug for Heater (Q9) 36-00- Open Circuit
- przepalona świeca żarowa piecyka.

Apropo tematu to przez zabawę z VAGiem tylko ledy zdążyłem założyc (polecam wszystkim super efekt Wink w sobotę, ale w przyszłą tak jak pisałem zabieram się za turbinkę i wszystko inne jak tylko przyjdą częściSmile w niedziele postaram się napisac jak efektyWink pozdrawiam wszystkichSmile
Odpowiedz
#13
Napisz z którego roku masz auto...
aj ak zrobisz turbo to może jakąś instrukcję sklecisz najlepiej z informacją na co uważać ...
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz
#14
Mr.TAXI ciesze się że pomogłem - zawsze po odłączeniu kabelka od przepływki auto wchodzi w tryb awaryjny Defaultowy i śmiga lepiej niż ze zrąbaną przepływką.
Na początku wymień przepływkę spróbuj dać buta i trochę przeszarżować z jeden dzień, może się odpieka łopatki czasem pomaga.
Mam nadzieje że przepływka jakąś porządną a nie jakaś podróba bo może zdarzyć sie tak że wymiana na chińczyka nic nie da i różnica będzie praktycznie żadna, sam u kolegi kiedys na spocie wymieniałem w Octavii i zmiana żadna, po założeni ze swojego auta dopiero odczuł różnice.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#15
(23-05-2011, 15:09)fotograf123 napisał(a): Napisz z którego roku masz auto...
aj ak zrobisz turbo to może jakąś instrukcję sklecisz najlepiej z informacją na co uważać ...

2002 rocznikWink jak będę się do tego zabierał to na pewno jakieś notatki i fotki zrobięWink
Odpowiedz
#16
(23-05-2011, 14:47)Mr.TAXI napisał(a):
(20-05-2011, 22:18)daneczek76 napisał(a): wydaje mi się że przepływka , raczej nie N75 bo N75 odcinało by ci przy wysokich obrotach i wtedy by mulił a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było by dobrze.
spróbuj odłączyć przepływke i przejechać się na odłączonej powinno być troszkę lepiej i auto powinno sie lepiej zbierać jak tak będzie jesteś w domu.
Najlepiej jak byś maił logi z Vag , było by wszystko jasne.

Tak jak radziłeś odłączyłem przepływkę i faktycznie lepiej się zbiera, już jest zamówiona i weekend wymieniam Wink więc dzięki śliczne za radę Smile co do logów to mam niestety tylko wersję demo VAG i to jeszcze po angielsku, na szczęście coś tam kumam w tym języku, no i tak:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P.1556-35-10
Intermittent
- czyli zacinające się łopatki sterowania turbiną i N75 do wymiany.

reszta błędów też nie jest za Ciekawa więc wypiszę bo może ktoś się z tym spotkał:

65535 - Internal Control Module Memory Error, 01379 - Interior Monitor Switch, (E183) 28-00 Short to B+
- uszkodzenie wewnętrzne sterownika silnika z tego co wyczytałem spowodowane dostawaniem się wilgoci i zimna co powoduje zwieranie do masy i przebicia.

01491 - Glow Plug for Heater (Q9) 36-00- Open Circuit
- przepalona świeca żarowa piecyka.

Apropo tematu to przez zabawę z VAGiem tylko ledy zdążyłem założyc (polecam wszystkim super efekt Wink w sobotę, ale w przyszłą tak jak pisałem zabieram się za turbinkę i wszystko inne jak tylko przyjdą częściSmile w niedziele postaram się napisac jak efektyWink pozdrawiam wszystkichSmile

65535 miałem u siebie - pomogło rozebranie i wyczyszczenie sterownika
ty też spróbuj - napewno nie zaszkodzi
przy okazji sprawdź wężyk który jest w środku - czy nie spadł albo nie dziurawy
VW SHARAN 1,9 TDI AUY 4MOTION 2002
S7reklama.pl
PYLONY CENOWE - WYŚWIETLACZE LED - SPRZEDAŻ - MONTAŻ - SERWIS
TUTAJ zamów nalepkę klubową
Odpowiedz








Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pulsacyjne przyśpieszanie przy 2k obrotów smithpl 5 1,720 22-11-2021, 11:17
Ostatni post: krokodyl901
  Spadek wolnych obrotów kalamb 4 1,800 09-05-2020, 20:53
Ostatni post: wesol
  Twardy hamulec i muli po zmianie biegów. go2-jacek 2 1,229 08-04-2020, 17:44
Ostatni post: wesz82
  Falowanie obrotów redpoint 12 4,158 02-08-2017, 09:33
Ostatni post: PAMONIUSZ
  od obrotów 3 tyś w górę słychać tarcie patrykjanek 0 1,123 13-06-2013, 20:02
Ostatni post: patrykjanek
  dziwna sprawa z podnoszeniem sie obrotów Viktor 5 4,095 07-03-2013, 08:17
Ostatni post: synyster
  czujnik obrotów ABS _Robert_ 2 2,860 03-02-2013, 23:05
Ostatni post: Scrappy
  Wzrost obrotów po uruchomieniu silnika JaronG 15 11,875 23-07-2012, 09:38
Ostatni post: Viktor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości