Ocena wątku:
  • 17 głosów - średnia: 3.06
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muli do 1,5 tyś obrotów :/
#1
czy wie ktoś jaka może byc tego przyczyna??? może ktoś się z tym spotkał??? powyżej 1,5 tyś idzie troszkę mocniej ale i tak nie jak powinno to byc przy 115 kucykach pod maską... Z góry dzięki za infoWink
Odpowiedz




#2
Nie wiem czy Ty sobie robisz jaja czy jak. Do 1500 to turbo praiw nie pompuje a dlawi silnik. Zreszta zrób logi to bedziemy widziec czy turbo pompuje- ile i w jakich obrotach silnika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Nie robię sobie jaj bo to dla mnie nie śmieszne... nawet jak dam gaz w podłogę to muli go tak jakby dwóch cieci go pchało... mam już od jakiegoś czasu problem który był tu opisywany na temat odcięcia turbo przy wysokich obrotach. jutro biorę się za czyszczenie wymianę N75 i ERG... może to coś da...
Odpowiedz
#4
Przecież diesel zaczyna się zbierać powyżej 2000 obr, do 1500 obr to nawet rowerzyści szybciej przyśpieszają Wink
[Obrazek: icon1.png]
Zamów klubową naklejkę tutaj!
Odpowiedz
#5
No nie do końca ...
Podepnij się pod vaga ...
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz
#6
bez logów turbiny a najlepiej calego kompletu dynamicznych to mozemy sobie robic wywody ze moze przeplywka, moze kierownice sie przycinaja, moze elektrozawor N75 a moze dziura w dolocie a moze pompa podcisnienia czyli w tym przypadku tandem itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
wydaje mi się że przepływka , raczej nie N75 bo N75 odcinało by ci przy wysokich obrotach i wtedy by mulił a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było by dobrze.
spróbuj odłączyć przepływke i przejechać się na odłączonej powinno być troszkę lepiej i auto powinno sie lepiej zbierać jak tak będzie jesteś w domu.
Najlepiej jak byś maił logi z Vag , było by wszystko jasne.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#8
znawcą nie jestem... ale miałem coś podobnego... problemem był duży nagar 2-3mm w zaworze EGR


Załączone pliki
.bmp   Nowy obraz.bmp (Rozmiar: 441.05 KB / Pobrań: 27)
SHARAN 1,9 TDI 115 KM 2001
"poczytaj mi mamo"... o SGA
Odpowiedz
#9
No u mnie już niedługo po 12 czerwca szykuje się wyciągnąć egr, turbo i wyczyścić (w leonie)...
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz
#10
owszem EGRem tez moze uciekac cisnienie z dolotu napompowane turbina z tym ze przy tak niskich obrotach to nie ma w zasadzie cisnienia no i na wyzszym tez by uciekalo. W zasadzie to EGR sie otwiera dosc mocno wlasnie na jalowych obr a gdy depniemy gaz to zostaje zamkniety. Po za tym zerkniecie do niego to jakies 5 minut roboty. Odciecie jego to tez szybka sprawa bo odpinamy wezyk i zaslepiamy go by nie rozszczelniac ukladu podcisnieniowego. LOGI i jeszcze raz LOGI dynamiczne to bedziemy widziec prace przeplywki, EGRa turbiny.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pulsacyjne przyśpieszanie przy 2k obrotów smithpl 5 1,725 22-11-2021, 11:17
Ostatni post: krokodyl901
  Spadek wolnych obrotów kalamb 4 1,812 09-05-2020, 20:53
Ostatni post: wesol
  Twardy hamulec i muli po zmianie biegów. go2-jacek 2 1,232 08-04-2020, 17:44
Ostatni post: wesz82
  Falowanie obrotów redpoint 12 4,177 02-08-2017, 09:33
Ostatni post: PAMONIUSZ
  od obrotów 3 tyś w górę słychać tarcie patrykjanek 0 1,129 13-06-2013, 20:02
Ostatni post: patrykjanek
  dziwna sprawa z podnoszeniem sie obrotów Viktor 5 4,099 07-03-2013, 08:17
Ostatni post: synyster
  czujnik obrotów ABS _Robert_ 2 2,870 03-02-2013, 23:05
Ostatni post: Scrappy
  Wzrost obrotów po uruchomieniu silnika JaronG 15 11,907 23-07-2012, 09:38
Ostatni post: Viktor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości