Ankieta: Jaką naprawę turbosprężarki preferujecie:
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Wymiana na używaną
21.43%
6 21.43%
Regeneracja w warsztacie specjalizującym się w naprawach turbosprężarek
53.57%
15 53.57%
Zakup regenerowanej fabrycznie przez firmę Garret
25.00%
7 25.00%
Razem 28 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbosprężarka używka/regeneracja/oryginał
#31
Może się nie fachowo wyraziłem, miałem na myśli to, że przy padniętym turbo zdarza się remont silnika a jak i dlaczego to już fachowo możesz oczywiście sam napisać dla potomnych żeby nie było głupot i wiadomości były na najwyższym poziomie...
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz




#32
To raczej nie dotyczy PDkow. Silnik jak się rozbiega to po wyciagnieciu kluczyka że stacyjki będzie osławiony klapą gaszaca. Zresztą to jest przypadek nawet nie jeden na sto.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#33
Dzięki za wyjaśnienie, cenna informacja że u nas to mniej prawdopodobne a kierowałem się np przypadkiem szwagra, który w fordzie po padzie turbiny do dzisiaj nie doszedł do siebie w sensie poprawnej pracy silnika, bo po remoncie cały czas coś tam a w remont poszły koszty jak pół samochodu.

Skoro jednak są przypadki nawet mniej niż 1/100 to co uszkadza silnik przy awarii turbiny?
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
#34
Ja myślę że to nie taka rzadkość to choroba szalonych diesli , ja spotkałem się parę razy oczywiście w silnikach VP.

Co do turbo najlepiej mieć oryginał i on niego dbać to pojeździ mnie dzięki bogu nigdy turbina w żadnym turbognojku sie nie wysrała. I mam nadziej że się nie wysra.

Co do Moto Remo koledzy słali do Iławy do nich i zadowoleni nie byli.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#35
Ponowię pytanie - co powoduje uszkodzenie elementów silnika w przypadku awarii turbiny?
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
#36
silnik może zaciągnąć olej silnikowy i zacząć go spalać i wtedy mamy efekt że po zgaszeniu silnika dalej pracuje i silnik sie przegrzewa korbowody się gną.
Kolega w 1,9 TDI PD130 zesrała turbina a następstwem były pogięte korbowody, uszkodzony blok, przytopione tłoki
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#37
Nie często występuje. Musi się tak trafić że silnik będzie gorący, raczej na podwyższonych obrotach, a turbo puści olej bez ukrecania wirnika. Starsze diesle nie miały klapy gaszacej a nasze mają. Obrazu pracujesz że coś nie tak i gasisz silnik. Rzadko to występuje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#38
(26-08-2014, 07:46)wesol napisał(a):
(25-08-2014, 23:11)m-blue napisał(a): tyle, że często rozsypane turbo idzie w silnik,

Co ty tam piszesz. W jaki silnik, co znowu wymyślasz. Nigdzie nie idzie. Jak nie wiesz to nie pisz głupot bo ludzie to potem czytają i roznosza takie herezje. Turbo siada to sie wirnik ukreca i jest grzechotka. Wymieniasz turbo i lecisz dalej.

Ta ankieta jest bezsensowna bo tu glosuja ludzie co sie kompletnie nie znają i nie maja bladego pojecia na ten temat.

Kolega gdzies uslyszal i po czesci jest to prawda. Idzie w silnik w sensie, ze czesci lopatek leca do IC, osadzaja sie w wezach i dolocie po to, zeby pozniej zaatakowac nowa suszare ;-) Wymiane oleju zalecaja Ci, co regeneruja turbiny w razie jakby jakies opilki dostaly sie do oleju. Turbiny siadaja w rozny sposob. Jedna puscila mi olej i samochod zaczal dymic i piszczec a jedna mi eksplodowala. Mam ja w dwoch czesciach :-)
Odpowiedz
#39
Nie ma opcji by rozwalona suszara uszkodziła nowa. Mi też oba koła zmielilo. Część zimna poszła w IC ale tego dużo nie ma. Dalej to już nie pójdzie tak więc silnika też nie ruszy. Część gorąca też podobnie bo łopatki wywija i trafia w wydech. Gdyby było tak jak piszesz to połowa silnikow by przy tym padała.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#40
Czesci z mojej sprezarki powbijaly sie w filtr powietrza takze dolot obowiazkowo trzeba czyscic. IC? Jak kto uwaza ja wylalem olej i usunalem czesci lopatek. Ale tak jak piszesz widzialem kiedys wymiane sprezarki w zakaldzie regeneracji turbin to wymiana trwala 20 min i nikt sie nie pieprzyl z czyszczeniem czego kolwiek.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  regeneracja gniazd pod pompowtryskami? m-blue 9 20,615 11-02-2016, 14:17
Ostatni post: cheap001
  Problemy z turbosprężarką AUY KrzysiekM 1 1,939 17-01-2016, 12:32
Ostatni post: KrzysiekM
  Regeneracja turbiny, skrzyni biegów i przeróbka wtrysków ( pytanko ) _Robert_ 18 12,589 06-06-2013, 20:25
Ostatni post: wesol
  dwumas regeneracja - warto ? Question 12 13,662 12-05-2013, 13:33
Ostatni post: m-blue
  Regeneracja pompowtrysków rafik114 5 3,767 19-08-2011, 17:33
Ostatni post: rafik114

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości