Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Może się nie fachowo wyraziłem, miałem na myśli to, że przy padniętym turbo zdarza się remont silnika a jak i dlaczego to już fachowo możesz oczywiście sam napisać dla potomnych żeby nie było głupot i wiadomości były na najwyższym poziomie...
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To raczej nie dotyczy PDkow. Silnik jak się rozbiega to po wyciagnieciu kluczyka że stacyjki będzie osławiony klapą gaszaca. Zresztą to jest przypadek nawet nie jeden na sto.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Dzięki za wyjaśnienie, cenna informacja że u nas to mniej prawdopodobne a kierowałem się np przypadkiem szwagra, który w fordzie po padzie turbiny do dzisiaj nie doszedł do siebie w sensie poprawnej pracy silnika, bo po remoncie cały czas coś tam a w remont poszły koszty jak pół samochodu.
Skoro jednak są przypadki nawet mniej niż 1/100 to co uszkadza silnik przy awarii turbiny?
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
26-08-2014, 09:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2014, 09:38 przez daneczek76.)
Ja myślę że to nie taka rzadkość to choroba szalonych diesli , ja spotkałem się parę razy oczywiście w silnikach VP.
Co do turbo najlepiej mieć oryginał i on niego dbać to pojeździ mnie dzięki bogu nigdy turbina w żadnym turbognojku sie nie wysrała. I mam nadziej że się nie wysra.
Co do Moto Remo koledzy słali do Iławy do nich i zadowoleni nie byli.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
26-08-2014, 09:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2014, 09:37 przez m-blue.)
Ponowię pytanie - co powoduje uszkodzenie elementów silnika w przypadku awarii turbiny?
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
silnik może zaciągnąć olej silnikowy i zacząć go spalać i wtedy mamy efekt że po zgaszeniu silnika dalej pracuje i silnik sie przegrzewa korbowody się gną.
Kolega w 1,9 TDI PD130 zesrała turbina a następstwem były pogięte korbowody, uszkodzony blok, przytopione tłoki
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie często występuje. Musi się tak trafić że silnik będzie gorący, raczej na podwyższonych obrotach, a turbo puści olej bez ukrecania wirnika. Starsze diesle nie miały klapy gaszacej a nasze mają. Obrazu pracujesz że coś nie tak i gasisz silnik. Rzadko to występuje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie ma opcji by rozwalona suszara uszkodziła nowa. Mi też oba koła zmielilo. Część zimna poszła w IC ale tego dużo nie ma. Dalej to już nie pójdzie tak więc silnika też nie ruszy. Część gorąca też podobnie bo łopatki wywija i trafia w wydech. Gdyby było tak jak piszesz to połowa silnikow by przy tym padała.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Czesci z mojej sprezarki powbijaly sie w filtr powietrza takze dolot obowiazkowo trzeba czyscic. IC? Jak kto uwaza ja wylalem olej i usunalem czesci lopatek. Ale tak jak piszesz widzialem kiedys wymiane sprezarki w zakaldzie regeneracji turbin to wymiana trwala 20 min i nikt sie nie pieprzyl z czyszczeniem czego kolwiek.