centrino
Użytkownik niezarejestrowany...
Takie mam pytanie dotyczące turbosprężarek. Wyraźcie proszę swoje opinie w tym temacie.
Mianowicie chodzi mi po głowie kwestia wymiany/regeneracji turbosprężarek. Co Wy jako użytkownicy samochodów z tym urządzeniem preferujecie gdy dochodzi kres dmuchawki w aucie:
1. Regeneracja własnej bądź zakup na wymianę zregenerowanej (koszt 600-1000zł)
2. Zakup używki (500-700zł)
3. Zakup regenerowanej fabrycznie (przez firmę Garret) koszt około 1800-1900 przy oddaniu swojej.
Napiszcie jakie są odczucia własne a także ile kilometrów przejechaliście po wymianie/regeneracji.
Jaki warsztat dokonujący regeneracji polecacie.
Liczba postów: 241
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
4
Ja u siebie zakupiłem używkę za 500zł i jestem zadowolony.
Póki co przejechałem na niej 3-4 tyś km i jest naprawdę super.
Co do regeneracji to teoretycznie masz rok gwarancji bez limitu km ale trzeba znaleźć naprawdę dobry zakład.
Co do regeneracji przez firmę Garret nie będę się wypowiadał bo nawet nie słyszałem o takiej możliwości.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
Co prawda w 2.7 cdi , regenerowałem turbo i przejechane 100.000 km i dalej działa. Polecam regeneracje w Wa-wie na obozowej , jeden z najstarszych zakładów i robią turbiny m.in do wyczynu.
pretor
Użytkownik niezarejestrowany...
Osobiście regenerowałem w swoim życiu 2 turbiny, jedną swoją z audi 100 quattro 2,2 turbo (przejechałem potem tym autem około 100tyś.) i jedna od kolegi z Opla Zafiry 2,0 dti (kolega zrobił już około 50tyś. i dalej jeździ tym Oplem).
Moja turbina z Sharana jest na razie jeszcze sprawna ale jeżeli zacznie jej coś dolegać to na 100% zdecyduje się na regeneracje w warsztacie w którym kiedyś to już robiłem, a który daje 1 roczną gwarancje na swoją robotę i w razie "W" bez gadania wymienia turbinę na inną.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
duzo zalezy od tego jakie to turbo ma byc. te ze zmienna geometrią nie daja sie regenerowac.
Te na WG mozna regenerowac lub nawet caly koras zakupic. Regeneracja za 800 zl to zadna regeneracja bo czesci z zamiennika sa wlasnie w tej cenie wiec nie wierzcie w to ze to dobra opcja. Gwarancja w wiekszosci przypadkow to mit bo ciezko cos wywalczyc. JEdynym przedstawicielem na Polske jest Moto Remo wiec jesli ktos ma w swoejej ofercie takie suszarki to albo od nich albo przywozi z innego kraju.
Sporo regenerowanych tubin nawymienialem i zawsze cos bylo nie tak. A to gwizdalo a to przepuszczalo spaliny na zawiasie od sterowania zmienna geo a to sie wykrzaczalo a to pozno wstawalo takie turbo. Moze komus to nie przeszkadza ale ja musze miec tak jak powinno byc.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Regenerowałem w szariku AFN i 6 lat latała do sprzedaży, dalej nie wiem.
Turboserwis Katowice.
Liczba postów: 89
Liczba wątków: 13
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Ja swoja regenerowalem w op turbo w Zgierzu. Poki co 2 lata jest ok, 35k ujechane
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
ja kupiłem używke i jestem bardzo zadowolony,nie wierze w to ze dobrze bedzie zregenerowana turbawka,a co orginał to orginał.
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ja polecam zadzwonic do Moto Remo. Ja akurat kiedys zadzwonilem i pogadalem z gosciem sobie troszke. Wczesniej powiezialem ze jestem mechanikiem to odrazu mi mowil ze robia regeneracje ale tylko tych B&W bo garrett nie jest regenerowany. Nie ma czesci to nie robią. Prosta zasada. Mowil ze albo uzywka sprawna albo nowa w przypadku garretta.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.