Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
ULTRA. Taki zestaw SACHS kosztuje niecałe 1.300zł.
Mi sie wydaje że lepiej kupic nowe a potem sobie lekko dygnac cene przy sprzedarzy auta. A zawsze to nawet będzie na + przy sprzedaży. Kupuj Sachsa jak cos.
Odpowiedz




(22-01-2018, 22:59)Bogos napisał(a): ULTRA. Taki zestaw SACHS kosztuje niecałe 1.300zł.
Mi sie wydaje że lepiej kupic nowe a potem sobie lekko dygnac cene przy sprzedarzy auta. A zawsze to nawet będzie na + przy sprzedaży. Kupuj Sachsa jak cos.

Dobrze gadasz Wink
Odpowiedz
Tak jasne już każdy ci zapłaci więcej. Do okoła Sharana po 8-9 tys to już ci ktoś zapłaci 12 tys za auto.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Odpowiedz
za Valneo 1mas juz życzą sobie 1400 zł zakladałem kiedyś wszystko OK ale słychać sprężynki na wolnych obrotach , trochę to denerwuje
Odpowiedz
(23-01-2018, 01:36)schak napisał(a): Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz




(23-01-2018, 10:14)PAMONIUSZ napisał(a):
(23-01-2018, 01:36)schak napisał(a): Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.

No niestety ale bezpiecznik cały, żarówki sprawne, styki nie zaśniedziałe, lampa nie przecieka a prąd do złącza przy żarówce nie dochodzi (w obu lampach).
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Odpowiedz
(23-01-2018, 12:43)schak napisał(a):
(23-01-2018, 10:14)PAMONIUSZ napisał(a):
(23-01-2018, 01:36)schak napisał(a): Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.

No niestety ale bezpiecznik cały, żarówki sprawne, styki nie zaśniedziałe, lampa nie przecieka a prąd do złącza przy żarówce nie dochodzi (w obu lampach).
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
To od razu sobie tych żółtych spinek kup, chybabtakie masz w podsufitce.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
[/quote]

w prawym boczku jest na dole złączka z trzema kostkami i przewód masowy z oczkiem przykręcony pod śrubkę masową. po rozebraniu tapicerki klapy trzeba wycofać z przelotów kable i naprawiać wiązkę wstawiając nowe przewody z zachowaniem możliwie jak najwierniej przekrojów. naprawianie wiązki poprzez zlutowanie przewodu w miejscu złamania daje efekt na tydzień, no chyba że ktoś klapy nie otwiera Smile
mi zajęło to 3 godziny ale wymieniłem wszystkie.
Odpowiedz
(23-01-2018, 16:36)saltech napisał(a): Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.

w prawym boczku jest na dole złączka z trzema kostkami i przewód masowy z oczkiem przykręcony pod śrubkę masową. po rozebraniu tapicerki klapy trzeba wycofać z przelotów kable i naprawiać wiązkę wstawiając nowe przewody z zachowaniem możliwie jak najwierniej przekrojów. naprawianie wiązki poprzez zlutowanie przewodu w miejscu złamania daje efekt na tydzień, no chyba że ktoś klapy nie otwiera Smile
mi zajęło to 3 godziny ale wymieniłem wszystkie.
[/quote]
To samo zrobilem w drzwiach lewych tył. Trochę cyny zostawiłem juz w tym samochodzie.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,557 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,959 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 14,008 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości