Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
ULTRA. Taki zestaw SACHS kosztuje niecałe 1.300zł.
Mi sie wydaje że lepiej kupic nowe a potem sobie lekko dygnac cene przy sprzedarzy auta. A zawsze to nawet będzie na + przy sprzedaży. Kupuj Sachsa jak cos.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
(22-01-2018, 22:59)Bogos napisał(a): ULTRA. Taki zestaw SACHS kosztuje niecałe 1.300zł.
Mi sie wydaje że lepiej kupic nowe a potem sobie lekko dygnac cene przy sprzedarzy auta. A zawsze to nawet będzie na + przy sprzedaży. Kupuj Sachsa jak cos.
Dobrze gadasz
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak jasne już każdy ci zapłaci więcej. Do okoła Sharana po 8-9 tys to już ci ktoś zapłaci 12 tys za auto.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę?
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 14
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
za Valneo 1mas juz życzą sobie 1400 zł zakladałem kiedyś wszystko OK ale słychać sprężynki na wolnych obrotach , trochę to denerwuje
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
(23-01-2018, 01:36)schak napisał(a): Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę? Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
(23-01-2018, 10:14)PAMONIUSZ napisał(a): (23-01-2018, 01:36)schak napisał(a): Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę? Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.
No niestety ale bezpiecznik cały, żarówki sprawne, styki nie zaśniedziałe, lampa nie przecieka a prąd do złącza przy żarówce nie dochodzi (w obu lampach).
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
(23-01-2018, 12:43)schak napisał(a): (23-01-2018, 10:14)PAMONIUSZ napisał(a): (23-01-2018, 01:36)schak napisał(a): Przestały świecić tylne przeciwmgielne. Na licznikach kontrolka od nich się zaświca ale w klapie już nie świecą.
Po której stronie słupka idą kable do przeciwmgielnej aby sprawdzić przejście prądu przez przelotkę? Na 99 proc po prawej. Te wiązki w SGA to masakra nie spotkałem takiego badziewia
żadnym innym samochodzie. Polonez miał lepsze kable. Co do tych świateł to zobacz jeszcze czy woda nir weszła ci do lamp. Czasem rozszczelnia się uszcelka pomiędzy lampą a blachą klapy i powolutku woda z solą robi swoje w stykach żarówki. Ja to poprawilemi bo miałem tak ze raz swicilo raz. nie inokazalo sie że posniedzialy styki gniazd żarówek i po chwili znowu. Jak uszczelnilem mam spokój. Oby tylko to było u Ciebie, bo jak. wiązka zlamana na przelotce to paskudna robota ze zdejmowaniem tapicerki.
No niestety ale bezpiecznik cały, żarówki sprawne, styki nie zaśniedziałe, lampa nie przecieka a prąd do złącza przy żarówce nie dochodzi (w obu lampach).
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka. To od razu sobie tych żółtych spinek kup, chybabtakie masz w podsufitce.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 108
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
3
Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
[/quote]
w prawym boczku jest na dole złączka z trzema kostkami i przewód masowy z oczkiem przykręcony pod śrubkę masową. po rozebraniu tapicerki klapy trzeba wycofać z przelotów kable i naprawiać wiązkę wstawiając nowe przewody z zachowaniem możliwie jak najwierniej przekrojów. naprawianie wiązki poprzez zlutowanie przewodu w miejscu złamania daje efekt na tydzień, no chyba że ktoś klapy nie otwiera
mi zajęło to 3 godziny ale wymieniłem wszystkie.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
(23-01-2018, 16:36)saltech napisał(a): Chcę dla pewności sprawdzić przejście prądu przez przelotkę ale obawiam się że demontaż mnie czeka.
w prawym boczku jest na dole złączka z trzema kostkami i przewód masowy z oczkiem przykręcony pod śrubkę masową. po rozebraniu tapicerki klapy trzeba wycofać z przelotów kable i naprawiać wiązkę wstawiając nowe przewody z zachowaniem możliwie jak najwierniej przekrojów. naprawianie wiązki poprzez zlutowanie przewodu w miejscu złamania daje efekt na tydzień, no chyba że ktoś klapy nie otwiera
mi zajęło to 3 godziny ale wymieniłem wszystkie.
[/quote]
To samo zrobilem w drzwiach lewych tył. Trochę cyny zostawiłem juz w tym samochodzie.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
|